گارانتی گوشی شیائومی می 11 اولترا / گارانتی 18 ماهه mi 11 ultra

شیائومی از گوشی می 11 اولترا که پرچمدار برتر خود می باشد رونمایی کرد،این گوشی در ابتدای ورود خود به بازار توانست انقلابی بزرگ در عکاسی و فیلمبرداری گوشی های هوشمند ایجاد کند.در ادامه به بررسی مشخصات و گارانتی گوشی شیائومی می 11 اولترا می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش شیائومی می 11 اولترا

گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای صفحه نمایش 6.81 اینچیoled و وضوح تصویر 3200×1440 با تراکم 515پیکسلی در هر اینچ می باشد و همچنین استفاده از لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس گوشی را از هرگونه خط و خش حفظ می کند.این صفحه نمایش از هر چهر طرف به بیرون خم شده و نرخ تازه سازی در این نمایشگر 120 هرتز و از نرخ نمونه برداری لمسی  480 هرتزی پشتیبانی می کند.

بررسی مشخصات و گارانتی گوشی شیائومی می 11 اولترا / گارانتی 18 ماهه ... شیائومی از گوشی می 11 اولترا که پرچمدار برتر خود می باشد رو نمایی و....

فروش عمده گوشی شیائومی

طراحی شیائومی می 11 اولترا

در گوشی شیائومی می 11 اولترا  قاب پشتی و قاب جلوی آن از جنس شیشه و فریم دورگوشی از جنس آلومینوم است که باعث مقاومت بیشترگوشی میشود.گوشی شیائومی می 11 اولترا در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می شود، بدنه این گوشی سرامیکی می باشد که رنگ مشکی به کار برده شده در این گوشی بسیار جذاب و زیبا می باشد. رنگ سفید نیز بسیار ملایم و زیبا می باشد، همچنین در نسخه ویژه این گوشی از سنگ مرمر استفاده می کند. وزن کل دستگاه 234 گرم و ضخامت آن به 8.4 میلی متر می رسد.

گارانتی گوشی شیائومی می 11 اولترا / گارانتی 18 ماهه mi 11 ultra

دوربین می 11 اولترا / گارانتی گوشی شیائومی می 11 اولترا

گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای دوربین 3 گانه در پشت است که لنزهای آن به ترتیب شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید (عریض) است که دارای دریچه دیافراگم 1.9 f و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. سنسور دوم آن 48 مگاپیکسلی است که دارای دریچه دیافراگم 4.1 f و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و زوم 120 برابری خود عکس های خوبی را برای ما ثبت می کند.سنسور سوم این گوشی هم 48 مگاپیکسلی فوق عریض(اولترا واید)است که فضای بیشتری را وارد عکس می کند.نکته ی قابل توجه در رابطه با دوربین های این گوشی ، توانایی فوق العاده ی زوم 120 برابری آن است، که در حال حاظر حتی بهترین گوشی در این زمینه، گلسی s21  اولترا می باشد که دارای بزرگ نمایی 100 برابری است.همچنین یک نمایشگر ثانویه در پشت گوشی و روی پنل دوربین قرار دارد که به هنگام گرفتن عکس از این صفحه نمایش نیز استفاده می شود.

دوربین می 11 اولترا / گارانتی گوشی شیائومی می 11 اولترا

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

باتری 5000 میلی آمپری

یکی از نقاط قوت گوشی xiaomi mi 11 ultra باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی  است که باتری گوشی را به سرعت شارژ می کند .با باتری5000 میلی آمپری  به کار رفته در شیائومی می 11 اولترا می توانید ساعت ها بازی کنید، فیلم ببینید، وبگردی کنید و تنها اندکی از شارژ باتری شما کم می شود.این باتری دارای سلول آند سیلیکون اکسیژن می باشد که تراکم انرژی و رسانایی بیشتری را به همراه دارد و باعث شارژ سریع دستگاه می شود.

گارانتی گوشی شیائومی می 11 اولترا

مشخصات گوشی شیائومی می 11 اولترا

رابط کاربری گوشی شیائومی می 11 اولترا ،  MIUI 12.5 (که جدیدترین رابط کاربری شیائومی است ) بر پایه اندروید 11 می باشد، به طور کلی رابط کاربری این گوشی امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را برآورده کند و به عنوان یک کاربرموبایل به شما این اجازه را می دهد که محیط نرم افزاری خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

شیائومی mi 11 ultra  دارای حافظه داخلی 128/256 گیگابایت و حافظه رم 8/12/16 گیگابایتی است.

بلوتوث نسخه 5.0

سیستم عامل اندروید 11

باتری 5000 میلی آمپری

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید. امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *