گارانتی گوشی های شیائومی

در هنگام خرید گوشی موبایل گاها مشاهده کرده اید که گوشی ها دارای گارانتی می باشند ، اما در بعضی مواقع شما نگران این هستید که آیا این گارانتی معتبر است و در صورت بروز مشکل می توان از آن استفاده کرد؟ در این مقاله از ژاو به بررسی این موضوع می پردازیم و به سایر سوال های شما پاسخ خواهیم داد پس تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

گارانتی گوشی به چه معناست؟

گارانتی به عنوان تعهد نامه و یا ضمانت نامه می باشد که در هنگام خرید گوشی به شما داده می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در گوشیتان که شامل گارانتی شود ، گوشی شما را به صورت رایگان تعمییر و یا تعویض نمایند.

معتبرترین گارانتی گوشی های شیائومی ؟

در ایران به دلیل اینکه شما به صورت مستقیم با شرکت تولید کننده گوشی در ارتباط نیستید شرکت هایی وجود دارند که بعد از خارج شدن گوشی از گمرک گوشی ها گارانتی می کنند و با گارانتی خود به فروش می رسانند. در این میان شرکت هایی وجود دارند که از نظر گارانتی و کیفیت گوشی هایی که ارائه می دهند از اعتبار خوبی بهره مند می باشند. یکی از این شرکت ها تجارت ژاو می باشد که گوشی های خود را با گارانتی 18 ماهه به فروش می رساند. برای مشاهده سایر گوشی های این فروشگاه به فروشگاه اینترنتی ژاو سربزنید.

گارانتی گوشی های شیائومی

خدمات پس از فروش ژاو به چه صورت می باشد؟

برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی در دست داشتن کارت گارانتی لازم می باشد. معمولا زمان شروع گارانتی گوشی روی کارت گارانتی درج شده است یا از لحظه فعالسازی دستگاه قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می شود. درصورت عدم در دست داشتن کارت گارانتی بری اطلاع از تاریخ شروع گارانتی می توانید با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

تمامی گوشی های شیائومی که از طریق این شرکت به صورت مستقیم وارد می شوند دارای 18 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش می باشند. گوشی های شیائومی موجود در این سایت همگی به صورت قانونی وارد می شوند و شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستر و فعالسازی آن گوشی ندارید.

مدت زمان گارانتی چقدر است ؟

مدت زمان گارانتی گوشی معمولا روی جعبه گوشی درج شده است اما به صورت معمول گوشی های شیائومی دارای گارانتی 18 ماهه می باشند.

تفاوت گارانتی های گوشی شیائومی

چه زمانی گوشی شیائومی شما از گارانتی خارج می شود؟

روش فعال کردن گارانتی

برای فعال کردن گارانتی گوشی تنها لازم است کد IMEI که روی جعبه گوشی و کارت گارانتی آن قرار دارد را در سامانه همتا وارد کنید، یا می توانید با شماره گیری کد *7777# مراحب فعال سازی را انجام دهید. پس از استفاده از هر یک از این روش ها و فعال سازی گارانتی گوشی از همان تاریخ به مدت 18 ماه گارانتی گوشی شما فعال می شود.

بهترین گارانتی :

بهترین گارانتی گوشی های شیائومی ، گارانتی می باشد که بتواند گوشی شما را در صورت بروز مشکل هایی که شامل گارانتی است در مدت زمان کم و به سرعت تعویض و یا تعمییر نماید و در کنار مشتری باشد و بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد.

هزینه گارانتی چقدر است؟

گارانتی گوشی های شیائومی در ایران شامل هزینه ای می باشد و در همان زمان خرید گوشی با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد گارانتی برای گوشی شما فعال می شود. البته فروشگاه ژاو باتوجه به اینکه فروشگاهی بدون واسطه می باشد و واردکننده رسمی گوشی های شیائومی در ایران است گوشی های خود را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند تا مشتری به راحتی از پس پرداخت هزینه گارانتی گوشی نیز بربیاید، یعنی شما با خرید از فروشگاه ژاو یک گوشی با کیفیت به همراه گارانتی با قیمتی حتی کمتر از سایر فروشگاه های فروش گوشی به دست می آورید.

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

گارانتی معتبر گوشی های شیائومی

خرید گوشی های شیائومی با گارانتی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

با ژاو همراه باشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *