گوشی جدید شیائومی با لنز مایع – رونمایی از اولین گوشی هوشمند جهان با لنز مایع

شرکت شیائومی که در حوزه تولید گوشی های هوشمند فعالیت بسیار خوبی دارد اعلام کرده است که قصد دارد اولین گوشی جدید شیائومی با لنز مایع را رونمایی کند. بر اساس گفته ها این لنز روی گوشی به نام می میکس نصب خواهد شد.اولین گوشی که دارای لنز مایع می باشد شیائومی می میکس است . در این مقاله به بررسی گوشی جدید شیائومی با لنز مایع می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

مشخصات کلی شیائومی mi mix foldable

گوشی شیائومی mi mix foldable دارای لولا مرکزی است که این امکان را به شما می دهد که صفحه نمایش را به سمت بیرون بکشید ، همچنین این پنل دارای لبه های خمیده می باشد به همراه یک دوربین سه گانه است که احتمالا دارای کیفیت تصویر فوق العاده ای می باشد.

همچنین شیائومی mi mix foldable دارای لولا مرکزی است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را به سمت بیرون بکشید. به علاوه این پنل دارای لبه های خمیده خواهد بود، با یک نمونه که دارای دوربین دوتایی و یک دوربین تکی است. البته هنوز مشخص نیست که دوربین دوم در کجای گوشی قرار داده شود. بر اساس احتمالا ممکن است شیائومیmimix foldable از تراشه اسنپدراگون 865 بهره بگیرد که بالاترین تکنولوژی موجود در جهان است.

می میکس اولین موبایل دنیا با دوربین مجهز به لنز مایع

بر اساس گزارش های منتشر شده ، گوشی شیائومی می میکس که قرار است وارد بازار شود. دارای لنز منحصر به فرد مایع می باشد.این لنز مایع از یک فیلم نازک پیچیده شده در یک مایع ویژه است که جایگزین لنزهای اپتیکال معمولی می شودو یک موتور کوچک قرار دارد که برای کنترل این لنز در نظر گرفته شده است.این لنز دارای قابلیت فوکوس خودکار سریع است.

گوشی جدید شیائومی با لنز مایع - رونمایی از اولین گوشی هوشمند جهان با لنز مایع
دوربین مجهز به لنز مایع

شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده است که با استفاده از چنین لنزی کیفیت عکاسی در شرایط محیطی بد و نامساعد نیز ارتقا می یابد.

همچنین گفته می شود که فناوری لنز مایع در سال 2004 برای اولین بار عرضه شده است اما تا کنون در گوشی های هوشمند استفاده نشده بود.سامسونگ و موتورلا از شرکت های پیشتاز در این زمینه بوده اند.شیائومی اعلام کرده است که از این فناوری در گوشی های می میکس استفاده کرده است و به زودی آن را وارد بازار خواهد کرد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *