در انتظار گوشی جدید  شیائومی  می نوت 11

گوشی شیائومی mi note 11 قطعا می تواند یکی از بهترین گوشی هایی باشد که به تازگی قصد دارد وارد بازار شود این گوشی با امکانات و ویژگی های احتمالی که دارد می تواند یکی از بهترین گوشی های سال 2020 باشد.گوشی شیائومی می نوت 10 یک محصول واقعا با کیفیت بود که چندی پیش وارد بازار شد و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب و باتوجه به شناختی که از برند شیائومی داریم گوشی شیائومی می نوت 11 نیز می تواند به محض ورود سهم زیادی از بازار را از آن خود کند.

گوشی های شیائومی نوت 10 و نوت 10 پرو که سال قبل وارد بازار شدند هر دو گوشی دارای عملکرد بسیار خوبی بودند و با توجه به این که همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد قطعا شیائومی mi note 11 می تواند محصولی فوق العاده باشد.

باتری بزرگ تر و شارژ سریع

گوشی های شیائومی معمولا از نظر باتری داری عملکرد خوبی می باشند و سرعت شارژ بالایی دارند امیدواریم که شیائومی mi note 11 نیز نسبت شیائومی نوت 10 دارای باتری بزرگتر و سرعت شارژ بیشتری باشد تا خیالمان از بابت باتری گوشی کاملا راحت باشد.البته باتری به کار رفته در گوشی نوت 10 دارای قابلیت شارژ سریع 30 واتی بود و احتمال اینکه شیائومی mi note 11 از شارژ سریع 50 واتی یا بیشتر استفاده کرده باشید خیلی زیاد است.

خرید آنلاین گوشی شیائومی mi note 10 pro

گوشی شیائومی می نوت 11 قطعا در قسمت دوربین عملکرد شگفت انگیزی را می تواند از خود ارائه دهد و گفته شده است که دربین می نوت 11 توانایی زوم اپتیکال تا 12 برابر و توانایی زوم دیجیتال تا 120 را داشته باشد.

دوربین فوق حرفه ای

گوشی شیائومی می نوت 11 قطعا در قسمت دوربین عملکرد شگفت انگیزی را می تواند از خود ارائه دهد و گفته شده است که دوربین mi note 11 توانایی زوم اپتیکال تا 12 برابر و توانایی زوم دیجیتال تا 120 را داشته باشد.

قیمت گوشی های شیائومی

احتمال اینکه در بخش دوربین شیائومی دوباره یک سنسور عجیب را رونمایی کند خیلی زیاد است البته گفته شده است که اندازه سنسور همچنان 108 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است اما اینکه این سنسور 108 مگاپیکسلی چه پیشرفت هایی نسبت به سنسور 108 مگاپیکسلی می نوت 10 داشته باشد هنوز مشخص نشده است.

سخت افزار و پردازنده قوی

شیائومی در این گوشی mi note 11 خود نیاز به پردازنده قوی تری دارد تا بتواند از پس ثبت تصاویر با کیفیت بالای این گوشی بر بیاید و پردازنده اسنپ دراگون 775g می تواند به راحتی برای این گوشی پاسخ گو باشد و احتمال اینکه از این چیپست استفاده کند خیلی زیاد است.

از دیگر ویژگی های که می تواند در این گوشه ارائه شود پشتیبانی از شبکه 5G به همراه  NFC و سیستم عامل اندروید 11 است.

نظر شما راجع به این گوشی شیائومی چیست؟ آیا می تواند محصولی با امکاناتی شگفت انگیز باشد؟

برای اطلاع از قیمت گوشی های شیائومی و خرید مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی ژاو کلیک کنید.

با ژاو همراه باشید.

لطفا نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *