قیمت و مشخصات گوشی redmi 10 prime

گوشی های برند شیائومی از گوشی های با کیفیت در کنار قیمت مناسب می باشند و طرفداران زیادی را دارا می باشند ، گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime از گوشی های جدید و پایین رده شیائومی می باشد که طراحی و کیفیت خوبی دارد و در این مقاله از ژاو قصد داریم این گوشی را از جهت های مختلف مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

طراحی گوشی redmi 10 prime

گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم از طراحی بسیار خوبی در ساخت خود استفاده کرده است که برای این گوشی پایین رده بسیار جذاب می باشد. ابعاد 9.6×75.6×161.2 میلی متر و وزن حدود 192 گرم است. گوشی redmi 10 prime از یک پلاستیک شفاف و فشرده در قسمت پشت و بدنه خود استفاده کرده است که جذابیت زیادی را به گوشی بخشیده است.

قیمت و مشخصات گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime

برای خرید عمده گوشی شیائومی از فروشگاه تجارت ژاو اینجا کلیک کنید.

صفحه نمایش 6.5 اینچی ردمی 10 پرایم

گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime تا جایی که امکان داشته از حاشیه نمایشگر در این گوشی کاسته است و یک نمایشگر کپارچه با نسبت 83.7% را در اختیار شما قرار داده است ، همچنین برخورداری از نرخ رفرش ریت 90 هرتزی در این گوشی باعث می شود که هیچ تاخیر و لگی در این گوشی اتفاق نیفتد و از تماشای فیلم و بازی کردن با این گوشی لذت ببرید.

باتری گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime

باتری موجود در گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime  یک باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر می باشد و با قابلیت شارژ سریع 18 واتی که دارند به سرت شارژ می شوند و حجم بالای این باتری خیال شما را از لحاظ مصرف باتری و تمام شدن آن راحت می کند و تا 2 روز کامل می توانید از باتری آن استفاده کنید.

دوربین هایی با طراحی جذاب

دوربین های این گوشی دارای طراحی زیبایی می باشند که 4 لنز دوربین این گوشی به گونه ای قرار گرفته اند که لنز 50 مگاپیکسلی در بالا و سه لنز دیگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق به همراه فلش LED در زیر آن قرار گرفته اند و طراحی زیبایی را به قسمت پشتی گوشی بخشیده اند.

دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی دارد که به در جلوی گوشی قرار دارد و عملکرد آن می تواند کاربر را راض نگه دارد.

قیمت و مشخصات گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime

سخت افزار

سخت افزار استفاده شده در گوشی ردمی 10 پرایم ، پردازنده ی مدیا تک هلیو جی 88 است که با فناوری 12 نانومتری قدرت بسیار زیادی را در اختیار گوشی قرار داده است و به راحتی بازی های سنگین را اجرا می کند بدون اینکه هنگ کند. همچنین بهره مندی از پردازنده گرافیکی emmc 5.1 در این گوشی ، تجربه خوب و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است.

نرم افزار

سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی اندروید 11 است و رابط کاربری miui 12.5 که از رابط های خوب کاربری می باشند و کار با آن بسیار ساده و روان است.

حسگراثر انگشت

حسگر اثر انگشت در این گوشی در کنار آن و با دکمه رووشن و خاموش ترکیب شده است و به به شما این امکان را می دهد که گوشی را راحت در دست بگیرید و قفل آن را باز کنید. این حسگر اثر انگشت از سرعت خوبی بهره می برد و گوشی شما را باز می کند.

حافظه داخلی و رم ردمی 10 پرایم

حافظه داخلی و رم برای بسیاری از افراد مهم است و این گوشی نیز در این بخش بسیار مفید واقع شده است و در دو نسخه 128 /64 گیگابایتی و رم 4/6 گیگابایتی در اختیار کاربر قرار داده شده است که می تواند یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کند.البته یکدرگاه اختصاصی نیز در این گوشی وجود دارد که می توانید با استفاده از یک کارت حافظه ، حافظه گوشی را به میزان دلخواه افزایش دهید تا پاسخگوی شما باشد.

قیمت و مشخصات گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله  از ژاو را دوست داشته باشید و به شما برای خرید گوشی و هندزفری موردنظرتان کمک کرده باشد.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *