گوشی شیائومی با شارژر سریع 200 وات – شارژ کامل در 8 دقیقه

شیائومی معمولا به دنبال نوآوری است و توانسته با ایجاد فناوری شارژر سریع 200 وات رکورد جدید را به ثبت برساند. این غول چینی با رونمایی از فتاوری شارژر سریع 200 وات سیمی و شارژ بی سیم 120 واتی تحول عظیمی را در گوشی های هوشمند ایجاد کرد.در این مقاله به بررسی مشخصات  در مورد شیائومی با شارژر سریع 200 وات می پردازیم ، با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی با شارژر سریع 200 واتی

شیائومی گفته است که فناوری شارژ سرع 200 واتی می تواند باتری 4000 میلی آمپری را تنها در مدت زمان 8 دقیقه شارژ کند.همچنین شارژ بی سیم 120 واتی این گوشی حدود 15 دقیقه زمان می برد.

گوشی شیائومی با شارژر سریع 200 وات - شارژ کامل در 8 دقیقه

یکی از گوشی هایی که از این فناوری شارژر 200 واتی بهره می برد و شیائومی از آن نام برده است ، گوشی شیائومی می 11 پرو می باشد که ظرف حدود 3 دقیقه شارژ آن به 50 درصد می رسد و چند ثانیه قبل از 8 دقیقه در کمال ناباوری مشاهده می کنید که گوشی به طور کامل شارژ شده است.

فناوری هایپر شارژ 200 واتی شیائومی

شیائومی هنوز زمان ارائه این فناوری را در گوشی های خود مشخص نکرده است. شیائومی با رونمایی از فناوری شارژر سریع 200  واتی هیجان زیادی را به کاربران وارد کرد.

گوشی شیائومی با شارژر سریع 200 وات - شارژ کامل در 8 دقیقه ... طی فقط ۳ دقیقه شارژ باتری گوشی به ۵۰ درصد می‌رسد و چند ثانیه قبل از رسیدن ... این سیستم‌های شارژ

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی
گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *