گوشی شیائومی ردمی 5a

گوشی شیائومی ردمی 5a در سال 2017 به بازار عرضه شد و در همان ابتدای عرضه شدن به بازار با توجه به قیمت مناسب و امکاناتی که داشت توانست کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت redmi 5a بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی ردمی 5a مجهز به صفحه نمایش 5.0 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 720×1280 پیکسل و تراکم پیکسلی در هر اینچ 294  می باشد.شیائومی redmi 5a تا جایی که امکان داشته از حاشیه خودداری کرده است و نسبت نمایشگر به بدنه حدود 70%  می باشد.

گوشی شیائومی ردمی 5a مجهز به صفحه نمایش 5.0 اینچی از نوع ips و باتری 3000 میلی آمپری با حافظه داخلی 32 گیگابایتی/ xiaomi redmi 5a
گوشی شیائومی ردمی 5a

طراحی

از نظر طراحی گوشی های شیائومی هم دارای طراحی شیک و هم دارای کیفیت عالی می باشد زیرا در ساخت گوشی های خود از مواد با کیفیتی استفاده می کند.شیائومی ردمی 5a دارای طراحی شیک و ابعاد 140.4×70.1× 48.  و وزن 137 گرم است. که داشتن وزن پایین باعث خوش دست شدن گوشی می شود و حس راحتی را به کاربر القا می کند تا بتواند ساعت ها با این گوشی کار کند.قاب پشت صاف و صیقلی است و داشتن لبه های گرد گوشی باعث می شود به راحتی در دست قرار بگیرد.

دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی 5a  یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 f که دارای قابلیت فوکوس خودکارمی باشد
شیائومی redmi 5a

دوربین

دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی 5a  یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 f که دارای قابلیت فوکوس خودکارمی باشد.از جمله قابلیت های دوربین این گوشی می توان به فوکوس لمسی، فوکوس اتوماتیک،برچسب گذاری جغرافیایی، تشخیص چهره و لبخند، پانوراما و HDR اشاره کرد.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گوشی شیائومی ردمی 5a نیز دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد و می تواند عکس های خوبی را برای کاربر ثبت کند.

دوربین های این گوشی دارای قابلیت فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم مناسب برای کنترل میزان نور است که جای هیچ نگرانی از بابت عکاسی در نور کم ندارد.

فیلمبرداری  با این گوشی با کیفیت 1080p هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی انجام می‌پذیرد که یک مزیت بزرگ به ویژه برای سلفی آن به شمار می‌رود و دلیل محکم دیگری است که باعث می شود این گوشی مقرون به صرفه با این امکانات قطعاً ارزش خرید را داشته باشد.

شیائومی ردمی 5a

باتری

در گوشی شیائومی ردمی 5a شاهد یک باتری 3000 میلی آمپری لیتیوم  پلیمری می باشیم.امروزه بیشتر افراد به دنبال یک گوشی با کیفیت باقیمت مناسب هستند که گاها این غیر معقول به نظر می رسد ولی شیائومی با تولید گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه خود به همه کاربران امکان استفاده از کالای مقرون به صرفه و مرغوب را داده است.

نرم افزار

سیستم عامل شیائومی ردمی 5a اندروید 7.1 می باشد که با تکیه بر رابط کاربری 9  MIUI امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

سخت افزار

وجود یک پردازنده یا چیپست خوب در یک گوشی اهمیت زیادی دارد و درهنگام خرید گوشی باید به مدل و ویژگی های آن توجه کنید.پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی 5a اسنپدراگون 425 کوالکام می باشد که این پردازنده چهارهسته ای از 4 هسته cortex-a53  با فرکانس 1.4  گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده اسنپدراگون در کنار پردازنده گرافیکی adreno  308  که می تواند نیازهای کاربر را برطرف کند.

حافظه داخلی

از نظر حافظه داخلی این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 16 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایتی و نسخه دوم 32 گیگابایتی با حافظه رم 3 وجود دارد و شما می توانید با استفاده از یک کارت حافظه که در شیار دوم سیمارت قرار می گیرد حافظه دستگاه را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

قیمت گوشی شیائومی redmi 5a

گوشی شیائومی ردمی 5a دارای باتری 3000 میلی آمپری و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و عملکرد خوبی می باشد که باتوجه به قیمت خوبی که برای آن قرار داده شده است می تواند یک پیشنهاد خوب برای کاربر باشد.

 مشخصات فنی

صفحه نمایش:5.0 اینچی

نوع صفحه نمایش: ips

باتری: لیتیوم پلیمری 3000 میلی آمپری

حافظه داخلی : 16/32 گیگابایت

حافظه رم:2/3 گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیمکارت

دوربین عقب:13  مگاپیکسلی

دوربین سلفی: 5 مگاپیکسلی

وزن: 137 گرم

ابعاد: 140.4×70.1×8.4 میلی متر

سیستم عامل : اندروید 7.1

رنگ ها: طلایی، خاکستری، رزگلد

فروشگاه اینترنتی تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب برای شما کاربران عزیز در سراسر ایران می باشدبرای مشاهد گوشی ها و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما در خرید گوشی مورد نظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *