گوشی شیائومی می ۱۱ ایکس به زودی معرفی خواهد شد – xiaomi mi 11x

شیائومی اعلام کرده است گوشی های پرچم دار سری x به زودی در بازار معرفی خواهد شد.شیائومی می ۱۱ ایکس یکی از این گوشی هایی است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

شیائومی می‌گوید گوشی‌های سری می ۱۱ ایکس (Xiaomi Mi 11X) دارای عملکرد، صفحه‌نمایش، دوربین و صدای استثنایی هستند. شیائومی گوشی‌های سری ..
شیائومی می 11 ایکس

شیائومی چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد در اردبیهشت 1400 گوشی پرچم دار می 11 اولترا را وارد بازار کند، اما ظاهرا در کنار می 11 اولترا شیائومی قصد دارد سری می ۱۱ ایکس را به همراه آن وارد بازار کند.

خرید عمده گوشی شیائومی

مشخصات احتمالی شیائومی می ۱۱ ایکس

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد گوشی های سری می 11 ایکس منتشر نشده است، بنابراین احتمال دارد با نزدیک شدن تاریخ عرضه ، این گوشی از صفحه نمایش 6.67 اینچی amoled با وضوح تصویر 1080×2400 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهرمند شود.

گوشی شیائومی می ۱۱ ایکس به زودی معرفی خواهد شد – xiaomi mi 11x
xiaomi mi 11x

Xiaomi mi 11x دارای تراشه ی اسنپدراگون 870 کوالکام و حافظه ی داخلی 256 و حافظه رم 12 گیگابایتی می باشد که در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

همچنین علاوه بر مشخصات فوق شیائومی می 11 ایکس دارای دوربین های عقب سه گانه می باشد که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است . انتظار می رود که باتری به کار رفته در این گوشی یک باتری 4520 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی باشد که انرژی مورد نیاز گوشی را برطرف نماید.

برای فروش عمده گوشی های شیائومی اینجا کلیک کنید.

همچنین شیائومی بعد از معرفی گوشی های سری 11 ایکس (xiaomi mi 11x)می گوید این گوشی دارای عملکرد/ف صفحه نمایش و دوربین و صدایی استثنایی است. همچنین شیائومی گوشی های سری ایکس را پرچم دار خطاب کرد.
   

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد برای مشاهده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه  ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

خرید عمده گوشی شیائومی باگارانتی 18 ماهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *