گوشی شیائومی می ۱۱پرو و می ۱۱ اولترا  دارای گواهی شارژ سریع 67 واتی !

شیائومی قصد دارد به زودی گوشی شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا را رونمایی کند. در همین راستا گواهی c3 نشان می دهد که xiaomi mi 11 pro , mi 11 ultra هر دو از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کنند.

قهرمان های جدید شیائومی در زمینه شارژ سریع

گوشی‌های رده‌بالای شیائومی می 11 اولترا و می 11 پرو اخیرا گواهی 3C برای شارژ سریع ۶۷ وات دریافت کرده‌اند و دارای سریع‌ترین سرعت شارژ در بین ..
شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا

در حال حاضر شیائومی تنها یک گوشی دارد که از سرعت شارژ بالایی برخوردار است، شیائومی می 10 اولترا که فقط آن را در چین می توان خریداری کرد که از شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند. همچنین سری بلک شارک 3 شیائومی نیز از شارژ سریع 65 واتی برخوردار است. پس گوشی شیائومی شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا  بعد از عرضه می توانند به عنوان قهرمان های جدید شیائومی در زمینه شارژ سریع قرار بگیرند.

مشخصات کلی شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا

گوشی شیائومی می ۱۱پرو و می ۱۱ اولترا هر دو از نظر ظاهر کلی و ابعاد، صفحه نمایش و مشخصات کلی یکسان هستند اما از نظر دوربین متفاوت هستند.

شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا با شارژ سریع 67 واتی رونمایی شد
شیائومی می ۱۱ اولترا

شیائومی می ۱۱ اولترا دارای ماژول دوربین عقب بسیار بزرگی است که دارای سه لنز است که ترکیبی از دوربین اصلی دوگانه به همراه یک لنز پریسکوپ می باشدکه دارای زوم اپتیکال 120 برابری می باشد.از طرفی شیائومی می 11 پرو دارای لنز هایی مشابه شیائومی می ۱۱ اولترا می باشد با این تفاوت که دارای زوم اپتیکال 50 برابری می باشد.

البته تاریخ دقیقی در مورد عرضه این گوشی ها منتشر نشده است اما می توانیم امیدواریم باشیم که به زودی این اتفاق رخ دهد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید. امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *