گوشی شیائومی تاشدنی

بازار گوشی های هوشمند تاشدنی در اوایل راه خود است و شیائومی نیز مانند سایر برندها برای این که از این رقابت جا نماند دست به کار شده است و عضو جدیدی از خانواد می میکس را با نام شیائومی mi mix foldable رونمایی کرده است که به داخل تا می شود، به این ترتیب که یک نمایشگر بیرونی و یک نمایشگر بزرگ تر داخلی خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات این گوشی شیائومی بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

شیائومی در حال آماده‌سازی عضو جدیدی از خانواه می میکس است. شیائومی mi mix foldable با صفحه‌نمایش تاشدنی قصد رقابت با گلکسی زد فولد سامسونگ را دارد و...
mi mix foldable

مشخصات کلی

گوشی شیائومی mi mix foldable دارای لولا مرکزی است که این امکان را به شما می دهد که صفحه نمایش را به سمت بیرون بکشید ، همچنین این پنل دارای لبه های خمیده می باشد به همراه یک دوربین دوتایی البته هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که دوربین دوم در کجای گوشی قرار بگیرد.

شیائومی mi mix foldable دارای لولا مرکزی است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را به سمت بیرون بکشید
گوشی تاشدنی شیائومی mi mix foldable

همچنین شیائومی mi mix foldable دارای لولا مرکزی است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را به سمت بیرون بکشید. به علاوه این پنل دارای لبه های خمیده خواهد بود، با یک نمونه که دارای دوربین سه گانه است که احتمالا دارای کیفیت تصویر فوق العاده ای می باشد.. بر اساس احتمالا ممکن است این گوشی شیائومی از تراشه اسنپدراگون 865 بهره بگیرد که بالاترین تکنولوژی موجود در جهان است.

گوشی های شیائومی mi mix

گوشی های شیائومی می میکس به طور معمول دارای طراحی ظاهری بسیار شیکی هستند و تفاوت های محسوسی با گوشی های مرسوم دارند.

شیائومی در حال آماده‌سازی عضو جدیدی از خانواه می میکس است. شیائومی mi mix foldable با صفحه‌نمایش تاشدنی قصد رقابت با گلکسی زد فولد سامسونگ را دارد و...

گوشی شیائومی mi mix foldable دارای طراحی شبیه به زد فولد سامسونگ می باشد، البته ممکن است که این سوال برای شما به وجود بیاید که اگر طراحی این گوشی شبیه به زد فول سامسونگ است پس چه جذابیتی دارد؟ در جواب باید گفت که گوشی های تاشدنی سامسونگ و هواوی دارای قیمت های بالایی می باشند، از آنجایی که شیائومی به عرضه گوشی هایی با قیمتی مناسب و ارزش خرید بالا مشهور است ، امیدواریم که گوشی تاشدنی mi mix foldable را با قیمتی معقول روانه بازار کند. پس می توان امید داشت که شاید در آینده نزدیک گوشی های تاشدنی بیشتری در دست کاربران وجود داشته باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *