گوشی شیائومی Redmi 9a از سری محصولات شرکت شیائومی است . شرکت شیائومی این گوشی را با امکانات  مناسب و قیمت مناسب روانه بازار کرده است.قیمت گوشی شیائومی با توجه به امکانات کاربردی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این مقاله به بررسی تخصصی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی ردمی 9A می پردازیم درادامه با ژاوهمراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی redmi 9a دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی ips LCD لمسی خازنی با وضوح تصویر 720×1600 پیکسل وتراکم پیکسلی 269 در هر اینچ می باشد. داشتن صفحه نمایش بزرگ که حدود 81.1% از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید حتی در طولانی مدت نیز چشم شما را خسته نمی کند.روشنایی نمایشگراین گوشی 400 نیت می باشد که در فضای داخل و بیرون بسیار خوب عمل می کند.در مورد کیفیت نمایشگر این گوشی نیز باید گفت که رنگ ها بسیار واضح و دقیق می باشد و به راحتی می توانید ساعت ها با این گوشی کار کنید بدون این که چشم شما را اذیت کند.

گوشی شیائومی redmi 9A با حافظه داخلی 32 و حافظه رم 2 از بهترین مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی
گوشی شیائومی ردمی 9A

طراحی

گوشی شیائومی redmi 9A دارای ابعاد 164.9×77.1×9 میلی متر و وزن 196 گرم است  و قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک مات است که به دلیل وزن کم باعث خوش دست شدن این گوشی می شود و به هیچگونه در دست نمی لغزد.پس اگر به دنبال یک گوشی زیبا هستید و طراحی و ظاهر گوشی از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است ، شیائومی 9A می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.همچنین شیائومی redmi 9A در سه رنگ آبی روشن، خاکستری، سبز در بازار وجود دارد که شما باتوجه به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید.دکمه تنظیم صدا و پاور سمت راست گوشی و اسلات اختصاصی کارت حافظه نیز در سمت چپ قرار دارد. لبه ی پایین محل قرارگیری اسپیکر و میکروفون است.

قیمت روز و بررسی تخصصی گوشی شیائومیredmi 9A
گوشی xiaomi redmi 9a

باتری

گوشی شیائومی ردمی 9A دارای باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری است.با توجه به طول عمر بسیار خوبی که این باتری دارد می توانید تمامی کارهای روز مره خود را با این باتری انجام دهید و این باتری یک روزکامل می تواند بدون شارژ مجدد مورد استفاده قرار بگیرد و حتی تا پایان روز نیز 44 درصد از شارژ باتری برای شما باقی می ماند. همچنین عملکرد این باتری به گونه ای است که اگر شما به مدت 1 ساعت با حداکثر روشنایی یوتیوب را تماشا کنید فقط 8 درصد از شارژ باتری شما کم می شود.شارژ کامل این باتری 3 ساعت و نیم زمان می برد زیرا این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

گوشی شیائومی redmi 9A با حافظه داخلی 32 گیگابایت+ قیمت
باتری گوشی شیائومی redmi 9a

دوربین

گوشی شیائومی REDMI 9A دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی می باشد.دوربین این گوشی می تواند عکس های روزمره شما را با کیفیتی قابل قبول برای شما به ثبت برساند و نیاز شما را برطرف کند.اگر تجربه کافی در عکاسی را داشته باشید می توانید عکسهایی باکیفیت و جذاب را ثبت کنید.این دوربین از قابلیت HDR ، پانوراما و فیلم برداری FULL HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.همچنین کیفیت رنگ ، عکس های گرفته شده بوسیله دوربین این گوشی به دنیای بیرون نزدیک هستند.

گوشی شیائومی redmi 9A دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و باتری 5000 میلی آمپری
دوربین گوشی شیائومی ردمی 9 آ

دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی با سنسور 5 مگاپیکسلی خود می تواند عکس هایی با کیفیت را برای شما ثبت کند، دوربین های به کار رفته در این سری از گوشی شیائومی ردمی9A  از نظرعکاسی و فیلم برداری دارای کیفیت قابل قبولی می باشد.

سیستم عامل و نرم افزار گوشی شیائومی ردمی 9A

سیستم عامل به کار رفته درگوشی شیائومی redmi 9a اندروید 10 می باشد و رابط کاربری MIUI 12  که برای انجام کارهای روزمره بسیارعالی و مناسب هستند و کار با آن نیز برای کاربر بسیارآسان و راحت می باشد.

سخت افزار و پردازنده

گوشی شیائومی redmi 9a از تراشه مدیاتک هلیو G25 که با فناوری 12 نانومتری طراحی شده است.پردازنده مرکزی 8 هسته ای به کار رفته دراین گوشی شامل هشت هسته cortex-a53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است و پردازنده های قوی این گوشی به گونه ای ساخته شده اند که حتی برنامه های سنگین را بدون هیچگونه لگی به اجرا در می آورد.به منظور تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی از پردازنده گرافیکی powerVR GE8320 در این گوشی استفاده شده است که در تست بازی و بنچمارک خوب عمل می کند.

گوشی شیائومی redmi 9A دارای باتری 5000 میلی آمپری با سخت افزار مدیاتک هلیو می باشد
xiaomi redmi 9a

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی برای گوشی شیائومی ردمی 9 آ ، 32 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایتی می باشد که شما با استفاده از یک کارت حافظه microSD که درگاه آن به صورت اختصاصی نیز می باشد می توانید حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهید.

امنیت

این گوشی اقتصادی شیائومی برای باز کردن قفل گوشی از حسگر تشخیص چهره نیز استفاده می کند که این حسگر بسیار سریع و دقیق بوده و به محض گرفتن گوشی در مقابل خود، صورت شما را اسکن می کند و به راحتی قفل آن باز می شود.

قیمت گوشی شیائومی ردمی 9 ای

خرید گوشی شیائومی با توجه به امکاناتی که دارد بدون شک می تواند انتخاب هر کاربری باشد. مخصوصا اگر قصد خرید گوشی با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه دارید گوشی شیائومی ردمی 9A دارای صفحه نمایش بزرگ و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری می باشد.

مشخصات فنی

صفحه نمایش :6.53 اینچی

نوع صفحه نمایش :IPS LCD لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 5000 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 196 گرم

حافظه رم:2 گیگابایت

حافظه داخلی 32 :گیگابایت

دوربین عقب: 13مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل

حسگر: شتاب سنج ، سنسور مجاورت

فروشگاه تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه  در سراسر ایران به شما کاربران عزیز می باشد می باشد.برای خرید می توانید به فروشگاه ژاو سر بزنید.

اگر به دنبال یک گوشی خوب از برند شیائومی که دارای دوربین باکیفیت باشد هستید این مقاله را مطالعه کنید.

معرفی بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین+ قیمت

با ژاو همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *