گوشی پرچمدار شیائومی مجهز به UWB عرضه شد

شیائومی قصد دارد یکی گوشی پرچمدار دیگر را با کیفیتی مشابه گوشی می 11 اولترا و  ویژگی های دیگری وارد بازار کند که در این مقاله به بررسی این ویژگی های گوشی پرچمدار شیائومی مجهز به UWB می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی پرچمدار شیائومی مجهز به UWB و دوربین زیر نمایشگر

شیائومی قصد دارد یک گوشی پرچمدار شبیه به می 11 اولترا وارد بازار کند با این تفاوت که در این گوشی از فناوری باند فوق پهن (UWB) و دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره برده است.

گوشی پرچمدار شیائومی مجهز به UWB عرضه شد و دوربین زیر نمایشگر ... فناوری UWB قبلاً در جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار اپل و سامسونگ ارائه شده است.

خرید عمده گوشی شیائومی

فناوری باند فوق پهن (UWB)

فناوری باند فوق پهن (UWB) قبلا در گوشی های پرچم دار اپل و سامسونگ ارائه شده است. اسمارت تگ سامسونگ و ایر تگ اپل از این تکنولوژی برای ردیابی دقیق با استفاده از گلکسی S21 و آیفون 12 استفاده می کنند. همچنین شیائومی نیز قصد دارد لوازم جانبی قابل ردیابی سازگار با فناوری uwb معرفی کند.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار شیائومی مجهز به UWB

این پرچمدار شیائومی احتمالا دارای ماژول دوربینی شبیه به می 11 اولترا می باشد و همچنین قابلیت شارژ سریع 120 واتی سیمی و پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم 70 واتی از ویژگی های این گوشی پرچمدار شیائومی می باشد.این گوشی جانشین شیائومی می 11 اولترا نمی باشد و می تواند به عنوان نسخه جدید و به روز شده می 10 تی باشد

مشخصات فنی گوشی پرچمدار شیائومی مجهز به UWB

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی
گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *