مشخصات گوشی شیائومی mi cc 11 / xiaomi mi cc11 با تراشه اسنپدراگون 870

عرضه گوشی xiaomi mi cc11 که یکی از گوشی های جدید شیائومی می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات فنی این گوشی می پردازیم پس این مقاله از ژاو را از دست ندهید.

تراشه اسنپدراگون گوشی شیائومی mi cc 11

یک سری اطلاعات از گوشی شیائومی mi cc 11 به تازگی به دست ما رسیده است که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 780G یا اسنپدراگون 778G با فناوری 5 نانومتری استفاده خواهد کرد که یکی از قدرتمندترین تراشه های موجود می باشد که دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد.

مشخصات گوشی شیائومی mi cc 11 / xiaomi mi cc11 با تراشه اسنپدراگون 870

دوربین گوشی شیائومی mi cc 11

گوشی شیائومی mi cc 11 به احتمال زیاد از یک دوربین 3 گانه با یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو استفاده خواهد کرد که با برخورداری از زوم اپتیکال 5 برابری عکس هایی با کیفیت را برای شما به ثبت می رساند.

صفحه نمایش گوشی شیائومی mi cc 11

همچنین در بخش صفحه نمایش xiaomi mi cc11 از یک نمایشگر OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز که در این گوشی به کار برده شده نمایشگری یکپارچه و بدون حاشیه با وضوح تصویر بالایی را برای کاربر به ارمغان می آورد که کار با این صفحه نمایش را برای کاربر لذت بخش تر خواهد کرد.

شیائومی این گوشی جدید خود را با امکاناتی عالی و قیمتی مناسب به بازار عرضه خواهد کرد که کاربر به راحتی بتواند این گوشی را خریداری و استفاده نماید.

تراشه اسنپدراگون گوشی شیائومی mi cc 11

تجارت ژاو

نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی  18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی  mi cc 11

فروش گوشی شیائومی شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله از ژاو برای شما مفید و موثر واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *