شرکت شیائومی با معرفی گوشی mi 9t تمام آنچه را که شما از یک گوشی هوشمند انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد.گوشی شیائومی mi 9t یکی از خوش قیمت ترین و جذاب ترین گوشی های شیائومی است.همچنین وجود دوربین پاپ آپ در کنار عملکرد قدرتمند و حسگر اثر انگشت سریع از ویژگی های گوشی شیائومی می باشد که دراین مقاله به بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی می 9 تی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی mi 9t دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع super amoLED با وضوح تصویر 2340×1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 403 در هر اینچ می باشد.گوشی شیائومی می 9 تی همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ و درخشان می باشد و نمایشگراین گوشی با لایه محافظ گوریلا گلس 5 پوشانده شده که از هر نوع خط و خش جلوگیری می کند.وجود حاشیه کم در این گوشی باعث شده است که یک صفحه نمایش که سر تا سر گوشی را شامل می شود را داشته باشیم که یکی از مزیت های این گوشی به شمار می رود.به دلیل پاپ آپ بودن دوربین سلفی شما شاهد یک صفحه نمایش بزرگ و بدون بریدگی هستید که لذت تماشای فیلم و بازی را برای شما دوچندان می کند.

گوشی شیائومی mi 9t یکی از خوش قیمت ترین و جذاب ترین گوشی های شیائومی با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایتیو باتری 4000 میلی آمپری
گوشی شیائومی می 9 تی

طراحی

گوشی شیائومی mi 9t در ابعاد 156.7×74.3×8.8 میلیمتر و وزن 191  و ضخامت کم در بازار وجود دارد. شیائومی در طراحی این گوشی کار زیادی انجام داده است مثلا قاب پشتی این گوشی را کمی خمیده طراحی کرده است تا به راحتی در دست قرار بگیرد. همچنین استفاده از فریم فلزی و بدنه شیشه ای حس خوبی را به کاربر منتقل می کند.به صورت کلی طراحی شیائومی mi 9t فوق العاده زیبا و شیک می باشد.همچنین این گوشی را میتوانید در رنگ های آبی، مشکی و قرمز خریداری نمایید.

گوشی شیائومی mi 9t  با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایتیو باتری 4000 میلی آمپری
گوشی شیائومی mi 9t

دوربین

گوشی شیائومی mi 9t دارای یک دوربین سه گانه در قاب پشتی می باشد که شامل ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.7 f و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 f و دوربین سوم 13 مگاپیکسلی عریض با دریچه دیافراگم2.4 fمی باشد. گوشی شیائومی می 9 تی تمام آنچه را که شما از یک گوشی با این رنج قیمتی انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد.پس می توان گفت عکس هایی که بوسیله دوربین گوشی شیائومی mi 9t گرفته می شود بسیار نزدیک به واقعیت و طبیعی بشمار می آیند.

گوشی شیائومی mi 9t دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی و باتری 4000 میلی آمپری
xiaomi mi 9t

دوربین سلفی این گوشی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی محسوب می شود ، شما در نگاه اول هیچ سنسور سلفی را در صفحه نمایش گوشی نمی بینید زیرا این گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ می باشد که هنگام بازشدن برنامه دوربین برای گرفتن عکس سلفی، دوربین سلفی آن از قیمت بالای گوشی از داخل دستگاه بیرون می آید، این دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در ثبت عکس های سلفی عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه می دهد که حتی در حالت هایی که نور کم باشد نیز کاملا رضایت بخش می باشد

گوشی شیائومی mi 9t دارای دوربین سلفی پاپ آپ در بالای گوشی
دوربین سلفی پاپ آپ

باتری

باتری گوشی شیائومی mi 9t ، لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر بر ساعت و دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی می باشد که گوشی شما را به سرعت شارژ می کند.ظرفیت باتری این گوشی نیز به گونه است که بتواند برای انجام کارهای مختلف کاربر را همراهی کند. همچنین ظرفیت باتری این گوشی بسیار مناسب و خوب می باشد و در صورت استفاده متوسط حتی تا 2 روز نیز می توانید از این گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید.

سیستم عامل و نرم افزار

شیائومی mi 9t دارای سیستم عامل اندروید 9 که قابل ارتقا به اندروید 10 نیز می باشد که با تکیه بر رابط کاربری MIUI 11 که رابط  کاربری اختصاصی شیائومی است.

سخت افزار و پردازنده

پردازنده گوشی شیائومی mi 9t از تراشه اسنپدراگون 730 تشکیل شده است ، این پردازنده هشت هسته ای از دو هسته kryo 470 gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتزو شش هسته kryo 470 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است.تراشه این گوشی علاوه بر عملکرد فوق العاده خود می تواند مصرف انرژی را تا 10 درصد کاهش دهد.علاوه بر پردازنده مرکزی ، پردازنده گرافیکی aderno 618 این گوشی به خوبی می تواند اکثر بازی های روز را با کیفیت خوبی اجرا کند ,  و تجربه مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد، با شیائومی mi 9t می توانید بازی مثل پابجی را بدون هیچ گونه لگ یا داغ شدنی آن را اجرا کنید.

حافظه داخلی و رم

حافظه داخلی گوشی شیائومی mi 9t ، 64/128 گیگابایت و حافظه رم آن 6 گیگیابایت است و از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

اسپیکر

اسپیکر و جک 3.5 میلیمتری صدا روی لبه زیرین شیائومی می 9 تی قرار دارد که دارای صدایی با کیفیت است وحتی در صورت افزایش صدا هیچگونه نویزی شنیده نمی شود و صدا به راحتی و در نهایت رسایی به گوش می رسد.

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی mi 9t در زیر صفحه نمایش گوشی قرار دارد که می توانید با قرار دادن انگشت خود روی گوشی آن را باز کنید، همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی بسیار حساس و دقیق می باشد و عملکرد خوبی را داراست. حسگر تشخیص چهره ، که برای استفاده از آن با قرار دادن گوشی مقابل صورت خود قفل آن را باز کنید.

چرا گوشی شیائومی mi 9t ؟

گوشی شیائومی mi 9t با توجه به قیمتی که دارد یکی از با ارزش ترین محصولات بازار به حساب می آید. این محصول به دلیل صفحه نمایش با کیفیتی که دارد و از ظاهر زیبایی بر خوردار است و همچنین دوربین این گوشی در سطح خوبی قرار دارد و باتری آن بسیار قدرتمند است و سخت افزار به کار رفته در این گوشی برای انجام هر کار مناسب است.

مشخصات فنی :

صفحه نمایش: 6.39 اینچی

نوع صفحه نمایش: super amoled

باتری: لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

حافظه رم: 6 گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیمکارت

دوربین عقب: سه گانه 48+13+8 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی پاپ آپ

وزن: 191 گرم

ابعاد: 156.7×74.3×8.8 میلیمتر

سیستم عامل : اندروید 9 قابل ارتقا به اندروید 10

حسگرها: حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش ، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما

شرکت تجارت ژاو وارکننده انواع گوشی های شیائومی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در سراسر ایران می باشدبرای اطلاع از قیمت ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

با ژاو همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *