مشخصات فنی گوشی شیائومی می میکس 4

گوشی های شیائومی سری mi mix یکی از هیجان انگیز ترین گوشی های بازار هستند. زیرا دارای جدید ترین نوآوری های هستند.اولین گوشی های mi mix دارای نمایشگرهایی با حاشیه کم بودند که البته این نمایشگر امروزه در گوشی های زیادی دیده می شود.بعد از آن نسل دوم گوشی های می میکس حاشیه نمایشگر را بیشتر از پیش کاهش داد و بدنه ای از جنس سرامیک داشت.نسل سوم گوشی های می میکس نیز دارای طراحی کشویی و پشتیبانی از شارژ بی سیم بود. نسل چهارم می میکس یعنی شیائومی mi mix 4 که در این مقاله قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم.با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

امروزه گوشی های جدید نسبت به گذشته دارای نمایشگرهای بدون حاشیه هستند، و امکان این که شیائومی می میکس 4 نیز از چنین نمایشگری بهره ببرد زیاد است.گوشی شیائومی mi mix 4  دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع super amoled لمسی خازنی، با وضوح تصویر1440×3120 ومیزان تراکم پیکسلی آن  در هر اینچ 403 می باشد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی می میکس 4 / xiaomi mi mix 4 با نمایشگر 6.39 اینچی super amoled و حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی و رم 12/10 گیگابایت



گوشی شیائومی می میکس 4

 طراحی

در گوشی  شیائومی mi mix 4 قاب پشتی از جنس سرامیک و قاب جلو از جنس شیشه می باشد که با لایه گوریلاگلس پوشانده شده است و گوشی را از هر گونه آسیب و خط و خش محافظت می کند.فریم دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم است که باعث مقاومت بیشتری گوشی شده است.داشتن زوایای منحنی این گوشی گرفتن آن را در دست راحت کرده است.

گوشی  شیائومی mi mix 4 قاب پشتی از جنس سرامیک و قاب جلو از جنس شیشه می باشد که با لایه گوریلاگلس پوشانده شده است
xiaomi mi mix 4

دوربین

امروزه دوربین خوب یکی از دغدغه های کاربران هنگام خریدن یک گوشی است. دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی mi mix 4 یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی می باشد.دوربین دوم دارای لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض می باشد و دوربین سوم 12 مگاپیکسلی است .

 دوربین سلفی شیائومی mi mix 4 بسیار منحصربه فرد و جذاب عمل کرده است و یک دوربین 32 پاپ آپ است که دارای کیفیتی عالی می باشد.

باتری بزرگ و سرعت شارژ بالا

شیائومی می میکس 4 به دلیل داشتن دوربین با کیفیت و نمایشگر بزرگ نیاز به یک باتری بزرگ برای تامین انرژی خود دارد  به همین دلیل این گوشی دارای یک باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپری  با قابلیت شارژ سریع 30 واتی است. قابلیت شارژ سریع در این گوشی به شارژ شدن سریع باتری کمک می کند و شارژ کامل آن حدود یک ساعت زمان می برد.

سیستم عامل و نرم افزار

سیستم عامل گوشی شیائومی mi mix 4 اندروید 9 است و رابط کاربری این گوشی جدیدترین رابط کاربری شیائومی MIUI است که هیچ گونه انتقادی در مورد این رابط کاربری وجود ندارد چون یکی از بهترین رابط های کاربری گوشی های اندرویدی است، که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تجربه لذت بخشی از کار کردن با گوشی خود داشته باشند.

سخت افزار

پردازنده ی به کار رفته در گوشی شیائومی mi mix 4 ، پردازنده اسنپدراگون 855 است که بر اساس فرایند 7 نانومتری ساخته شده است. پردازنده مرکزی 8 هسته ای این گوشی از یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 485 سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 485 چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 485  تشکیل شده است.پردازنده گرافیکی  این گوشی adreno 640 است که عملکرد گرافیکی خوبی را از خود نشان می دهد.به طور کلی تراشه های استفاده شده در این گوشی برای وظایف متداول روزانه و گیمینگ ایده آل می باشند و می توانند حتی بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگی به اجرا در بیاورند.

حافظه داخلی و حافظه رم

گوشی شیائومی می میکس 4 با حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی و رم 12/10 گیگابایت در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز و سلیقه خود می توانید آن را خریداری نمایید.

امنیت

حسگر اثر انگشت در این گوشی در زیر نمایشگر قرار دارد و این امکان را به شما می دهد که به راحتی و سرعت قفل گوشی خود را باز کنید.

قیمت گوشی شیائومی mi mix 4

باتوجه به مشخصات گوشی شیائومی poco x2  از جمله داشتن ظاهری زیبا و خوش دست بودن ، باتری با دوام ، دوربین با کیفیت و وجود حسگر اثر انگشت و… که در بالا مورد بررسی قرار دادیم هنوز قیمت دقیق برای این گوشی در نظر گرفته نشده است و با توجه به این که شیائومی محصولات خود رابا قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند منتظر یک قیمت معقول برای این محصول خواهیم بود.

تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان می باشند برای اطلاع از قیمت ها و خرید گوشی به فروشگاه ژاو سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *