گوشی شیائومی redmi 7A یکی از گوشی های اقتصادی شیائومی می باشد که با MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 به بازار عرضه شد  مدتی بعد از عرضه شیائومی این گوشی را به اندروید 10 و MIUI 11  حال این گوشی آپدیت MIUI 12 را دریافت می کند.

شیائومی معمولا در طول سال به روزرسانی های زیادی را برای گوشی ها خود ، حتی گوشی های قدیمی و ارزان ارائه می کند.

گوشی شیائومی redmi 7A آپدیت MIUI 12 را دریافت می کند

شیائومی اعلام کرده است که به زودی نسخه جدیدی از MIUI 12 را برای گوشی ردمی 7 ای به بازار عرضه می کند.

شرکت های تولیدکننده گوشی های اندرویدی چندین سال است که توجه زیادی به آپدیت و پشتیبانی نرم افزار گوشی ها دارند و شیائومی نیز یکی از گوشی ها می باشد که در این زمینه دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد. همچنین  شیائومی حتی گوشی های ارزان و قدیمی خود را آپدیت می کند تا کاربران این گوشی ها بتوانند به قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI و به روز رسانی های امنیتی دست پیدا کنند.

آپدیت رابط کاربری شیائومی redmi 7A به MIUI 12 باعث کاهش مصرف باتری برای صفحه نمایش می شود
آپدیت جدید شیائومی ردمی 7a

به روزرسانی شیائومی 7A

آپدیت شیائومی برای گوشی ردمی 7A  زمانی عرضه شده که بسیاری از گوشی های ارزان قیمت هوشمند به نسخه های جدیدتر آپدیت نمی شوند یا مدت زیادی طول می کشد. این می تواند یک خبر خوب برای دارندگان گوشی شیائومی ردمی 7A باشد.

ویژگی های آپدیت MIUI 12  در شیائومی 7A

به روز رسانی و آپدیت رابط کاربری شیائومی ردمی 7 ای به MIUI 12 باعث کاهش مصرف باتری برای صفحه نمایش می شود و همچنین عملکرد سیستم بهبود پیدا می کند که این ویژگی به عملکرد بهتر گوشی برای اجرای روان بازی ها کمک می کند.

همچنین در آپدیت جدید گوشی شیائومی redmi 7A به MIUI 12، حالت تیره گسترش خواهد یافت و ویژگی های بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد.

گوشی شیائومی redmi 7A آپدیت MIUI 12 را دریافت می کند.
xiaomi redmi 7A

نگاهی به مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7 ای

گوشی شیائومی ردمی 7 ای دارای نمایشگر 5.45 اینچی LCD با وضوح تصویر 1440×720 می باشد.پردازنده های به کار رفته در این گوشی یک پردازنده اسنپدراگون 439 با فرآیند 12 نانومتری می باشد که نسبت به قیمتی که این گوشی دارد پردازنده ای مناسب می باشد که می تواند امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد.

همچنین گوشی xiaomi redmi 7a دارای حافظه داخلی 16/32 و حافظه رم 2/3 گیگابایتی می باشد که در کنار باتری 4000 میلی آمپری پاسخگوی نیازهای کاربر می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان و اطلاع در مورد آپدیت های آن کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *