آیا گوشی شیائومی شما به تازگی غیر فعال شده است؟ قفل شدن گوشی های شیائومی !

گزارش هایی از غیرفعال شدن ، از کار افتادن و  قفل شدن گوشی های شیائومی به دلیل تبعیت این شرکت از تحریم های آمریکا در برخی از کشورها از جمله ایران به گوشی می رسد.در این مقاله از ژاو به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

آیا گوشی شیائومی شما به تازگی غیر فعال شده است؟ قفل شدن گوشی های شیائومی !

غیر فعال شدن گوشی های شیائومی در برخی مناطق

این گزارش حاکی از آن است که گوشی های شیائومی بسیاری از کاربران در مناطق کوبا ، ایران ، سوریه ، کره شمالی در هفته های گذشته بدون هیچ اخطار قبلی غیر فعال شده است و پیغام زیر را نمایش می دهد:

سیاست شیائومی، اجازه‌ی فروش و ارائه‌ی محصول در منطقه‌ای که شما اقدام به فعال‌سازی کرده‌اید را نمی‌دهد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر مستقیما با فروشندگان تماس بگیرید.

قفل شدن گوشی های شیائومی در برخی مناطق

به گفته ی کاربر کوبایی گوشی هایی که در کشور این کاربر غیر فعال شده اند دارای (رام گلوبال ) و (رام هندوستان ) بوده اند.

قفل شدن گوشی های شیائومی

البته ممکن است گوشی های که دارای رام سفارشی شده هستند با مشکل غیر فعال شدن گوشی مواجه نشوند .

شیائومی مدت‌ها است که به ‌وضوح خریداران را از صادر کردن گوشی به کشورهایی مانند ایران منع می‌کند؛ هرچند در این قوانین منعی برای استفاده از دستگاه‌های ساخت این شرکت در کشورهای تحریم شده به‌چشم نمی‌خورد. در بند ۱۴.۲ این شرایط آمده:

۱۴.۲ قرارداد و تمام محصولات فروخته‌شده مشمول قوانین کنترل صادرات هستند. این قوانین (قفل شدن گوشی های شیائومی ) شامل (و نه محدود‌ به) قوانین کنترل صادرات ایالات متحده و کشور شخص خریدار می‌شود. خریدار نباید هیچ محصولی را به کشور یا مناطقی که قوانین کنترل صادرات منع کرده، صادر کند. کشورها و مناطق ممنوعه شامل کوبا، ایران، سوریه، کره شمالی، سودان و منطقه‌ی کریمه می‌شوند.

آیا گوشی شیائومی شما با مشکل غیرفعال شدن و قفل کردن مواجه شده است؟

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *