ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی

ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی  تلاش شرکت شیائومی برای رقابت با ایرپاد شرکت اپل است که دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این ایرفون شیائومی به رنگ سفید می باشد و دارای کیفیتی عالی و طراحی سبک و جذاب است که می تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات این ایرفون بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

طراحی

ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی دارای طراحی سبک و جذاب می باشد و به راحتی در گوش قرار می گیرند.این جفت هدفون بی سیم درون یک جعبه سفید رنگ نگه داری می شوند که به عنوان شارژر همراه نیز از آن استفاده می شود.در کل این ایرفون دارای طراحی جمع جوری می باشد و شما هرجا که دلتان بخواهد می توانید از این گوشی استفاده کنید.

ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی دارای طراحی سبک و جذاب می باشد و به راحتی در گوش قرار می گیرند

کیفیت صدا

کیفیت صدای ایرفون پرو 2 شیائومی بسیار عالی می باشد و وجود درایور صوتی داینامیک 14 میلی متری که نوعب باس به گوشی ها می دهد. کیفیت صدای این هدفون در مقایسه با سایر هدفون های این رنج قیمت بسیار خوب و رسا می باشد. قابلیت حذف نویز محیطی که در این ایرفون وجود دارد باعث می شود که صداهای مزاحم اطراف حذف شوند و صدایی واضح و شفاف هنگام تماس صوتی به گوش شما برسد.

کیفیت صدای ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی بسیار عالی می باشد و وجود درایور صوتی داینامیک 14 میلی متری که نوعب باس به گوشی ها می دهد.
ایرفون پرو 2 شیائومی

عمر باتری

عمر باتری ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی حدود 4 ساعت می باشد و شما می توانید با استفاده از محفظه شارژ تا 14 ساعت از آن استفاده کنید. جعبه مخصوص شارژ این ایرفون دارای یک دکمه است که برای وصل شدن هدفون ها به گوشی می باشد و پورت USB-C که می توان در صورت اتمام شارژ محفظه آن را شارژ کرد.

جعبه مخصوص شارژ این ایرفون ها دارای خاصیت آهنربایی می باشد که اگر در آن باز باشد هدفون ها پایین نیفتند.

مشخصات و قیمت روز ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی/ airphone pro 2
Airphone pro 2

پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0

پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 یکی از ویژگی های هر هدفونی است که باعث انتقال سریع و بی دردسر داده ها می شود. بلوتوث نسخحه 5.0 با افزایش دوبرابری سرعت داده راحتی استفاده از این هدفون ها را برای کاربر تضمین می کند.

نحوه اتصال ایرفون پرو 2 شیائومی به گوشی

ایرفون پرو 2 شیائومی برای جفت کردن و اتصال آن به گوشی کافیست دکمه ای که روی جعبه ی هدفون است را نگه داریم و بعد از چند ثانیه علامت بلوتوث هدفون ها در فهرست بلوتوث های موجود در گوشی ظاهر می شود. همچنین محدوده اتصال این هدفون ها بدون مانع 10 متر است ، حتی مشاهده شده است که این هدفون ها درصورت رفتن به اتاقی دیگر نیز به خوبی کار می کنند.

آیا ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی ارزش خرید را دارد؟

ایرفون پرو 2 بی سیم شیائومی Airphone pro 2  یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار می باشد که حتی بسیاری از هدفون های موجود در بازار که دارای همین قیمت می باشند فاقد این کیفیت هستند.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *