دوربین گوشی های شیائومی

امروزه یکی از از مهم ترین ویژگی هایی که قبل از خرید گوشی برای کاربران در اولویت قرار می گیرد دوربین آن است.یکی از محبوب ترین برند های گوشی که این روزها در قسمت دوربین بسیار قدرتمند عمل کرده است گوشی های شیائومی هستند، که در حال حاضر یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت فون ها به شمار می رود در ادامه قصد داریم بهترین گوشی شیائومی از لحاظ دوربین را به شما معرفی کنیم .با ژاو همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

گوشی شیائومی mi note 10 pro

شیائومی بهترین محصول شرکت خود را با نام mi note 10 proمعرفی کرد.این تلفن همراه هوشمند قابلیت های شگفت انگیزی دارد ، می توان گفت که هیچ گوشی با این ویژگی ها را در این رنج قیمت نمی توان پیدا کرد.

شیائومی mi note 10 pro با دوربین 5 گانه 108 مگاپیکسلی
شیائومی mi note 10 pro

 این گوشی دارای 5 دوربین اصلی است که قویترین  آن ها لنز 108 مگاپیکسلی دارد. همچنین دوربین های این گوشی دارای تکنولوژی تشخیص رنگ و تنظیم است که برای عکاسی بسیار عالی است. دوربین دوم 5 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم 2.0/ّf که دارای بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری می باشد. دوربین سوم 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.0/f و دارای بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری است. دوربین چهارم 20 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین پنجم 2 مگاپیکسلی است که برای ثبت عکس های ماکرو مناسب می باشد. کیفیت دوربین های این گوشی بسیار بالا هستند و عکس هایی که بوسیله دوربین های این گوشی ثبت شده است دارای جزئیات بالایی می باشند.همچنین دوربین های این گوشی دارای تکنولوژی تشخیص رنگ و تنظیم است که برای عکاسی بسیار عالی است.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی شیائومی نوت 10 پرو نیز دارای کیفیت خوبی می باشد. پس می توان گفت که دوربین های این گوشی جایی برای نگرانی ندارند و تصاویر ثبت شده کاربر را کاملا راضی نگه می دارد.برای خرید اینجا کلیک کنید.

گوشی شیائومی mi note 10 pro دارای 5 دوربین اصلی است که قویترین  آن ها لنز 108 مگاپیکسلی دارد. همچنین دوربین های این گوشی دارای تکنولوژی تشخیص رنگ و تنظیم است که برای عکاسی بسیار عالی است.
دوربین گوشی شیائومی mi note 10 pro

فیلمبرداری: تصویر برداری4k با نرخ 30 فریم در گوشی های زیادی در دسترس است اما نرخ فیلمبرداری 1080p در گوشی ردمی نوت 10 به 240 فریم در ثانیه می رسد که دو برابر اغلب گوشی های گران تر و هم قیمت خود می باشد. به کمک دوربین این گوشی می توانید ویدیوهای اسلوموشن 960 فریمی را با رزولوشن 720p به ثبت برسانید.

مشخصات کلی شیائومی Mi Note 10 pro

گوشی شیائومی mi 9t

شیائومی می 9t یکی دیگر از گوشی های برتر شیائومی در بخش دوربین می باشد. این گوشی شیائومی دارای دوربین سلفی پاپ آپ می باشد که صفحه نمایشی یک پارچه و تمام صفحه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی شیائومی بهترین گوشی شیائومی است که mi 9t دارای یک دوربین سه گانه در قاب پشتی می باشد که سنسورهای آن به ترتیب شامل ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.7 f و...
شیائومی mi 9t

گوشی شیائومی mi 9t دارای یک دوربین سه گانه در قاب پشتی می باشد که سنسورهای آن به ترتیب شامل ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.7 f و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 f و دوربین سوم 13 مگاپیکسلی عریض با دریچه دیافراگم2.4 fمی باشد. ترکیب این سه دوربین با هم گوشی شیائومی mi 9t را به گوشی فوق العاده تبدیل کرده و عکس هایی که با این گوشی گرفته می شود بسیار با کیفیت و رنگ های آن به شرایط واقعی نزدیک هستند و باعث ایجاد حسی خوب به کاربر می شد.

گوشی شیائومی mi 9tیکی از بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین است که دارای یک دوربین سه گانه در قاب پشتی می باشد که سنسورهای آن به ترتیب شامل ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسل+ 13 و دوربین سلفی پاپ آپ 20 مگاپیکسلی
دوربین سلفی پاپ آپ گوشی شیائومی mi 9t

دوربین سلفی این گوشی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی محسوب می شود ، شما در نگاه اول هیچ سنسور سلفی را در صفحه نمایش گوشی نمی بینید زیرا این گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ می باشد که هنگام بازشدن برنامه دوربین برای گرفتن عکس سلفی، دوربین سلفی آن از قسمت بالای گوشی از داخل دستگاه بیرون می آید، این دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در ثبت عکس های سلفی عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه می دهد.

مشخصات کلی گوشی شیائومی mi 9t

گوشی شیائومی ردمی note 8 pro

گوشی شیائومی note 8 pro  یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین می باشد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرواز بهترین گوشی شیائومی می باشدکه دارای دوربین 4 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی+8 مگاپیکسل+ 2 مگاپیکسل 2 مگاپیکسل
دوربین شیائومی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای دوربین 4 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند.دوربین دوم این گوشی هوشمند دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با زوایه عکاسی 120 درجه است. سنسور سوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور چهارم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی است و برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتالی است که می توانید بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهید.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را تا حدودی راضی نگه دارند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین ، شیائومی نوت 8 پرو دارای دوربین اصلی 64+8+2+2 مگاپیکسل
شیائومی نوت 8 پرو

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

مشخصات گوشی شیائومی 8 پرو

گوشی شیائومی ردمی k30

شرکت شیائومی با معرفی گوشی  redmi k30تمام آنچه را که شما از یک گوشی هوشمند انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد.گوشی شیائومی ردمی k30 یکی از جذاب ترین گوشی های شیائومی است.

گوشی شیائومی redmi k30 از بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین است که  دارای دوربین چهارگانهکه سنسورهای آن به ترتیب شامل ، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی+8+2+2 است
دوربین گوشی ردمی k30

در قسمت پشت گوشی شاهد یک دوربین کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشیم که دارای طراحی و کیفیت بسیار عالی می باشد. در قاب پشتی این گوشی یک کادر دایره ای شکل قرار دارد که شامل یک دوربین چهارگانه که سنسورهای آن به ترتیب شامل ، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 fاز نوع واید که دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 f و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم2.4 f و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی عمیق با دریچه دیافراگم 2.4f که دارای سنسور تشخیص عمق برای تصاویر می باشد.همه این دوربین ها در کنار هم یک تصویر با کیفیت فوق العاده را برای شما ثبت می کنند.

گوشی شیائومی ردمی k30 یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین می باشد
بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

دوربین سلفی گوشی ردمی k30 با طراحی زیبا و جدید خود همچنین از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی به صورت حفره بیضی شکل در سمت راست گوشی قرار دارد که اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی هول-پانچ بر روی صفحه نمایش است که دارای 2 سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی می باشد که عملکرد بسیار خوبی را داراست.

مشخصات کلی گوشی شیائومی redmi k30

در این مقاله تعدادی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و موثر واقع گردد.

تجارت ژاو واردکننده رسمی انواع گوشی های شیائومی با قیمت مناسب در سراسر ایران می باشدبرای مشاهده به فروشگاه ژاو سر بزنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *