تست مقاومت گوشی ردمی نوت 10 پرو G5 / شکنجه ردمی نوت 10 پرو

شیائومی mi note 10 pro یک گوشی فوق العاده از سری note شیائومی است که با توجه به دوربین با کیفیت 108 مگاپیکسلی که دارد توانسته بسیاری از افراد را مجذوب خود کند. شرکت شیائومی بعد از معرفی و عرضه گوشی شیائومی نوت 10 به بازار ، با تغییر در حافظه و قسمت های دیگر گوشی ردمی نوت 10، نسخه ی MI note 10 pro را عرضه نمود که می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما از بین گوشی های میان رده باشد.در این مقاله به بررسی تست مقاومت گوشی ردمی نوت 10 پرو می پردازیم با ژاو همراه باشید.

تست مقاومت گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو

در ابتدای تست مقاومت گوشی ردمی نوت 10 پرو ، گوشی را روی یک سطح سخت رها می کنند و بعد از آن گوشی کاملا سالم است و کار می کند. در ادامه گوشی را درون دستگاه به همراه مواد پلاستیکی و فلزی به چرخش در می آورند. سپس گوشی را در فاصله یک متری قرار می دهند و با گردو به آن ضربه می زنند. همچنین برای سنجش مقاومت بیشتر شیشه ی محافظ گوشی را با ماشین آلات تحت فشار قرار می دهند که خبری از خم شدن آن نیست.در مراحل دیگر گوشی را درون لباسشویی با چند سنگ به چرخش در می آورند که ضربات شدیدی را تحمل می کند.

تست مقاومت گوشی ردمی نوت 10 پرو G5 ، شکنجه ردمی نوت 10 پرو

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

صفحه نمایش ردمی نوت 10 پرو توسط شیشه ی محافظ جدید به نام گوریلاگلس ویکتوس محافظت می شود که تضمین می کند هیچ آسیبی به گوشی وارد نمی شود؛صفحه جدید کورنینگ از آلومینیو سیلیکات ساخته شده است که بسیار بادوام است و مقاومت بسیار زیادی در برابر خم شدگی ارائه می دهد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *