تشریح سیستم خنک کننده می میکس فولد تاشو

براساس ادعای شیائومی می میکس فولد ، دارای لوکس ترین و پیشرفته ترین فناوری پراکنده سازی گرما است.حا ل این سیستم دارای چه مشخصه هایی می باشد و دارا چه قسمت هایی است؟ در ادامه با ژاو همراه باشید.

شیائومی می میکس فولد و چگونگی ایجاد مشکل دفع حرارت گوشی های تاشو

شیائومی در روز گذشته مشکلی که در سیستم پراکنده سازی دستگاه های تاشدنی بازار پیدا شده بود را ، توانست در شیائومی می میکس فولد آن را حل کند.براساس گفته ی شیائومی یکی از این مشکلات دستگاه های تا شدنی ناشی از وابستگی ظرفیت گرما به حالت تا بودن یا باز بودن گوشی است.همچنین مشکل دیگراین نوع گوشی ها متعادل نبودن گرما در دو طرف گوشی می باشد، مثلا سمتی از گوشی که سیستم روی پردازنده را در خود جای داده است دارای گرمای بیشتری می باشد.

تشریح سیستم خنک کننده می میکس فولد تاشو/ شیائومی mi mix foled

خرید عمده گوشی شیائومی

شیائومی mi mix foled چگونه مشکل دفع حرارت گوشی های تاشو را حل کرده است؟

شیائومی به منظور دفع حرارت در گوشی تاشو می میکس فولد از مکانیزم پراکنده سازی گرمای پروانه ای استفاده کرده است ، که این مکانیزم گرمای یک طرف گوشی را به سمت لولا پراکنده می کند، که این باعث می شود ناحیه نهایی خنک سازی در این گوشی بسیار بیشتر از گوشی های دیگ باشد.

همچنین شیائومی در بیانیه های خود گفته است که گوشی تاشوی می میکس فولد دارای لوکس ترین و پیشترفته ترین سیستم پراکنده سازی گرمای چند بعدی می باشد.این سیستم پراکنده سازی گرمای چند بعدی ترکیبی از خنک سازی مایع، ژل حرارتی، ورقه های گرافیکی چندلایه، ورقه های گرافیکی مقاوم در برابر خم شدن و یک فویل مسی است. همچنین مجموعه این سیستم باعث می شود که شیائومی می میکس فولددارای 22583.7 میلی متر سطح پراکنده سازی گرما باشد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

روند تبدیل گرافیت ب ماده خم شدنی برای پراکنده سازی گرما

شیائومی با ایجاد یک پل(تونل انتقال حرارت) در بین دو طرف گوشی باعث می شود که گرما در یک قسمت گوشی بیشتر نباشد و در همه قسکت های آن پراکنده شود. این تونل انتقال گرما در اثر وجود ماده گرافیتی مقاوم در برابر خم شدن ایجاد می شود. همچنین وجود پوسته ی ویژه روی گرافیت باعث می شود در حالی که تونل در اثر حرارت خم شده است ولی همچنان گرما در داخل جریان پیدا کند.

شیائومی mi mix foled چگونه مشکل دفع حرارت گوشی های تاشو را حل کرده است؟

همچنین براساس گفته ی شیائومی این ماده ویژه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و بعد از 200 هزار با با زاویه 180 درجه خم شدن ممکن است 3الی 5 درصد از توانایی خود را برای انتقال حرارت از دست بدهد.

نگاهی به مشخصات کلی شیائومی می میکس فولد تاشو

شیائومی می میکس فولد دارای پرازنده ی اسنپدراگون 888 کوالکام و صفحه نمایش بیرونی 6.52 اینچی و صفحه نمایش داخلی تاشونده 8.01 اینچی است، باتری به کار رفته در شیائومی می میکس فولد یک باتری 5020 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی و دوربین 108 مگاپیکسلی با لنز مایع ، دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو است.

شیائومی می میکس فولد در سه نسخه با حافظه داخلی 256 و حافظه رم 12 گیگابایتی ، نسخه دوم با حافظه داخلی 512 و حافظه رم 12 گیگابایتی و نسخه سوم که قوی ترین نسخه آن می باشد با حافظه داخلی 512 گیگابایت و حافظه رم 16 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18ماهه

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *