در سال های اخیر شرکت های مختلفی به روی کار امدند که در تولید گوشی های هوشمند موفق بوده اند و بازار را به رقابت کشانده اند . این شرکت ها به مرور صاحب برند شدند و در بین مردم به شهرت رسیده اند . با تولید گوشی های مختلف و فناوری های جدیدی که راه را برای پیشرفت بیشتر باز کرده است باعث شده که که رقابت بین برندها بیشتر و سخت تر شود و مصرف کننده را وادار به نگاهی ریز بینانه به برندها و مدل های انتخابی خود داشته باشد . انتخاب یک گوشی با این تفاسیر سخت است و اعتماد کردن به مراکز فروش و فروشنده  کار بسیار دشواری است.ژاو فروشگاه اینترنتی معتبری است که با اعتبار و پشتوانه ای که در طول تمامی این سال ها داشته است مرکز مناسبی برای خرید می باشد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت .

خرید عمده گوشی شیائومی همراه با گارانتی تجارت ژاو

گارانتی شیائومی

گارانتی

گارانتی چیست ؟ ایا گوشی موبایل به گارانتی احتیاج دارد ؟ کدام مراکز گارانتی معتبر دارند ؟ تفاوت گارانتی های گوشی در چه چیزی است ؟ میزان اعتبار گارانتی گوشی های شیائومی چقدر است ؟ این ها سوالاتی هستند که خواه و ناخواه برای افراد به وجود می ایند که برای پاسخ به ان ها ابتدا باید به مفهوم گارانتی پی ببریم . در تعریف گارانتی بیان می شود که نوعی ضمانت نامه است که بر اساس ان شرکت یا کمپانی در قبال فروش کالا به مشتری متعهد می شود که کالگتی خریداری شده را در صورت شرایط تعیین شده قابل تعویض و یا قابل تعمیر می باشد . به طور مثال : اگر فردی یک گوشی از برندی خریداری می کند فروشنده متعهد می شود طی زمان مشخص که برای تمامی کالاها از قبل تعیین کرده است گارانتی به ان محصول تعلق بگیرد و در صورت بروز مشکل در ان بازه زمانی خدمات ارائه دهد .

گارانتی اصلی گوشی شیائومی

با توجه به شرایطی که در ایران به وجود امد و قوانین سختی نسبت به ریجستری گوشی به تصویب درامد باعث شد که شرکت ها به سمت گارانتی های معتبر بروند . ژاو از جمله شرکت های معتبری است که تمامی محصولاتش را با گارانتی و ضمانت نامه به مدت 18 ماهه ارائه می دهد .

گارانتی شیائومی

بهترین گارانتی گوشی شیائومی

تفاوت گارانتی گوشی های شیائومی

هنگام خرید گوشی شیائومی علاوه بر این که باید به داشتن یا نداشتن گارانتی دقت کرد باید به اصلی بودن گارانتی هم توجه داشت چرا که بسیاری از مراکز فروش گارانتی های تقلبی به خریدار عرضه می کنند و خریدار هم بدون اگاهی محصول را می خرد و یا با انتخاب نامی نزدیک به نام مراکز معتبر قصد فریب دادن خریدار را دارند و با کارت های تقلبی گارانتی را در دید مشتری قرار می دهند . پس تفاوت گارانتی گوشی های شیائومی اصلی یا تقلبی نکاتی است که باید به ان ها دقت کرد ؛ با تحقیق در مورد مرکز یا فروشگاه خرید  سپس بررسی گوشی از همه نظر و در نهایت خرید گوشی با گارانتی معتبر ، مواردی هستند به کاربر کمک می کند تا تصمیم اگاهانه نسبت به خرید گوشی  داشته باشد . ژاو بهترین گزینه برای خریدی مطمئن با گارانتی معتبر در سراسر ایران می باشد .

گارانتی گوشی شامل چه موارد نمی شود

بعضی موارد هستند که شامل گارانتی نمیشوند : 1- از بین بردن شکل اولیه گوشی 2- خراب کردن گوشی با استفاده از وسایل غیر استاندارد 3- درصورت تعمیر و برداشتن قطعاتی از گوشی توسط افرادی غیر ازافراد مرکز فروش 4- شکستگی ، ضربه و رطوبت 5- نصب نرم افزارهای غیر مجاز 6- ایجاد لکه یا ضربه برروی موبایل و بسیاری از موارد دیگر که هر مرکز یا فروشگاه با شرایط خود ، ان ها را قید می کند .

فروشگاه اینترنتی ژاو

اگر برای خرید یک گوشی شیائومی با گارانتی معتبر باشید فروشگاه ژاو را به شما پیشنهاد می دهیم . این شرکت با سابقه درخشانی که در واردات گوشی دارد با کادری مجرب و کارازموده در حال فعالیت است و سعی در براورد ساختن انتظارات شما مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن را دارد . با خرید از این فروشگاه نسبت به مراکز دیگر تفاوت گارانتی گوشی های شیائومی را متوجه خواهید شد که این فروشگاه  در سایت رسمی همتا گوشی و گارانتی ان را به ثبت رسانده و از خریدی مطمئن شما عزیزان را اگاه می سازد .

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *