جعبه هدیه می میکس فولد – mi mix foled

شیائومی اولین گوشی تاشوی خود را با نام mi mix foled راهی بازار کرده است. به مناسبت ورود این گوشی به بازار شیائومی این گوشی را به همراه جعبه هدیه راهی بازار کرده است . جعبه هدیه می میکس فولد شامل : یک عطر Armani و یک مچ بند mi band 6 می باشد.در ادامه با ژاو همراه باشید.

جعبه هدیه منحصر به فرد mi mix foled به همراه عطرآرمانی و مچ بند 6
mi mix foled

جعبه هدیه منحصر به فرد mi mix foled به همراه عطرآرمانی و مچ بند 6

داخل جعبه هدیه می میکس فولد یک نسخه سرامیکی از شیائومی mi mix foled فولد، یک عطر Armani و یک مچ بند 6 است.به دلیل محدود بودن تعداد این جعبه ها ، این جعبه ها را باید به صورت قرعه کشی دریافت کنید.

نتیجه قرعه کشی جعبه هدیه شیائومی mi mix foled ساعت 10:00 صبح روز 27 فروردین(16 آوریل) مشخص می شود.

جعبه هدیه منحصر به فرد می میکس فولد به همراه عطرآرمانی و مچ بند 6
شیائومی می میکس فولد

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

مشخصات کلی شیائومی می میکس فولد

نسخه سرامیکی شیائومی می میکس فولد دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی است.نمایشگر بیرونی این گوشی 6.52 اینچی +amoled با رزولوشن 840×2520 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز می باشد.همچنین وجود حداکثر روشنایی 900 نیت و سرعت لمس 180 هرتزی از ویژگی های فوق العاده جذاب این گوشی تاشو می باشد.

صفحه نمایش اصلی تاشو یک نمایشگر 8.01 اینچی WQHD+OLED با نسبت ابعاد 3:4 است.

همچنین از نظر دوربین این گوشی دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد و لنزهای آن شامل : دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم 13 مگاپیکسلی است.

شیائومی از جعبه هدیه اختصاصی می میکس فولد در تعدادی محدود رونمایی کرده است.گوشی تاشو شیائومی می میکس فولد Xiaomi Mi Mix Fold ظرفیت 512GB. 0 out of 5
می میکس فولد

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18ماهه

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *