خرید عمده ردمی نوت 10 شیائومی (ظرفیت 128 گیگابایت)

گوشی ردمی نوت 10 شیائومی به یک صفحه نمایش 6.43 اینچی از جنس آمولد مجهز شده است که روشنایی آن می تواند به طور خودکار تا 1100 نیت برسد.در این مقاله به بررسی مشخصات و خرید عمده ردمی نوت 10 شیائومی با صفحه نمایش 120 هرتز می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

دوربین های فوق العاده ردمی نوت 10

در بخش دوربین ها، ردمی نوت 10 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی که یکی از آن ها برای عکس های ماکرو و دیگری دارای سنسور سنجش عمق است.دوربین سلفی ردمی نوت 10 نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیت عالی می باشد.

خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 10

شیائومی به خوبی فهمیده است که برای رقابت با سامسونگ ارتقاء دوربین کافی نیست و نمایشگر بهتر نیز لازم است تا به رقیب سرسخت‌تری برای میان‌رده‌های سامسونگ تبدیل شود به همین خاطر در سری ردمی خود به جای پنل IPS LCD به سراغ نمایشگر سوپرآمولد رفته و نمایشگر بسیار باکیفیتی را به کاربران تقدیم کرده است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴۳ اینچی است و روشنایی آن تا ۱۱۰۰ نیت می‌رسد و در نتیجه منتظر یک نمایشگر فوق‌روشن باشید. وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ پیکسلی بوده و برای تماشای ویدئو یک گزینه ایده‌ال و مناسب محسوب می‌شود. توجه کنید که نمایشگر ردمی نوت ۱۰ نسبت به ردمی نوت ۹ پیشرفت زیادی داشته و از این نظر نسبت به نسل قبلی خود برتری زیادی دارد.

خرید عمده گوشی شیائومی

مشخصات ردمی نوت ۱۰ شیائومی از نظر سخت افزار و نرم‌افزار:

شیائومی تراشه Snapdragon 678 را به کار گرفته است. تراشه استفاده شده در گوشی یکی از تراشه های قدرتمند میان‌رده محسوب می‌شود که بر اساس فرآیند ساخت ۱۱ نانومتری ساخته شده و قرارست عملکرد خوبی را خصوصاً در اجرای عنوان‌های مختلفی بازی برای شما ارائه دهد. پردازنده گرافیکی نیز Adreon 612 است و از این نظر نیز به عنوان یک میان‌رده با قیمت مناسب عملکرد خوبی خواهد داشت.

ردمی نوت ۱۰ در سه نسخه ۶۴/۴، ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. گفتنیست که این گوشی از نظر نرم‌افزاری کاملا بروز بوده و با جدیدترین نسخه سیستم عامل یعنی اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 شیائومی اجرا می‌شود که هم محیط کاربری جذاب و روانی دارد و هم امکان شخصی‌سازی‌های زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

باتری گوشی redmi note 10:

شیائومی ردمی note 10 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده و برای به حداقل رساندن زمان شارژ هم از فست شارژ ۳۳ واتی استفاده کرده و تنها در ۷۴ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود و در طی ۲۵ دقیقه شارژ آن به ۵۰ درصد می‌رسد.

خرید عمده ردمی نوت 10 شیائومی

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *