خرید عمده گوشی شیائومی می 11 لایت – xiaomi mi 11 lite

گوشی شیائومی  می 11 لایت از سری گوشی های قدرتمند شرکت شیائومی است . شرکت شیائومی این گوشی را با امکانات فراوان روانه بازار کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات و فروش عمده شیائومی  می 11 لایت  می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش شیائومی می 11 lite

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی با وضوح تصویر 1080×2400  پیکسل است و داشتن صفحه نمایش بزرگ در این گوشی باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید هیچگونه احساس خستگی نکنید. همچنین این صفحه نمایش توانایی این را دارد که 1 بیلیون رنگ را به کاربر نشان دهد و روشنایی 800 نیتی در این گوشی باعث شده است که جز یکی از بهترین نمایشگرهای تولید شده تا امروز باشد.وجود گوریلاگلس 5 نقش محافظ صفحه را برعهده دارد و نرخ نوسازی 120 هرتزی تماشای بازی را برای شما لذت بخش تر می کند.

 

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

طراحی جذاب گوشی شیائومی می 11 lite

گوشی شیائومی می 11 لایت از نسخه قبلی خود سبک تر است. جنس پنل پشتی از سرامیک و فریم دور آن از جنس آلومینیوم می باشد. بنابراین با یک گوشی محکم روبه رو هستید.

دوربین های گوشی شیائومی می 11 لایت

پشت این گوشی شیائومی شاهد یک ماژول مربعی شکل برای دوربین های آن هستیم که شامل 3 دوربین و یک فلش led می باشد.که باعث زیبایی هرچه بیشتر این گوشی شده است و همچنین سنسور اثرانگشت در کنار گوشی می باشد که با دکمه پاور ادغام شده است.

همانطور که گفتیم شیائومی می 11 لایت دارای دوربین سه گانه می باشد که سنسورهای آن شامل:

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی

دوربین دوم 8 مگاپیکسلی

دوربین سوم 5 مگاپیکسلی

دوربین گوشی می 11 لایت قابلیت فیلمبرداری 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است. که می‌تواند به صورت Full HD فیلم برداری کند. کیفیت دوربین‌های عالی که نه ولی خوب هستندو رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌‌دهند.

باتری

یکی از مهم ترین ویژگی های هر گوشی باتری آن می باشد که باتری به کار رفته در شیائومی می 11 لایت یک باتری 4250 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی است که می تواند پاسخگوی نیاز کاربر در صورت استفاده روزمره و بازی باشد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

3 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      093530004292

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *