خرید عمده گوشی شیائومی poco m3

گوشی شیائومی poco m3 از سری میان رده های شیائومی به حساب می آید که امروزه از پرفروش ترین گوشی های بازار می باشد که با استقبال و محبوبیت بالایی روبه رو شده است. شیائومی با تولید و عرضه گوشی شیائومی poco m3 به بازار توانست این گوشی با کیفیت و اقتصادی را به مردم معرفی نماید در این مقاله به بررسی مشخصات فنی و خرید عمده گوشی شیائومی poco m3 می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی poco m3

یکی ازجدیدترین گوشی های هوشند شیائومی را می توان poco m3 را معرفی کرد.گوشی شیائومی poco m3به یک صفحه نمایش 6.53 اینچی با وضوح تصویر 2340×1080  مجهز شده است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.

خرید عمده گوشی شیائومی poco m3

خرید عمده گوشی شیائومی با طراحی مدرن

شیائومی پوکو m3 در ابعاد 162.3×77.3×9.6 میلیمتر و وزن 198 گرم وجود دارد.قاب پشت و فریم دور این گوشی از جنس پلاستیک با دوام می باشد و قاب جلوی این گوشی نیز از جنس شیشه می باشد.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، مشکی، زرد ، آبی است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

گوشی شیائومی پوکو ام تری دارای دوربین 3 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی واید (عریض) است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند. سنسور دوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور سوم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است.همچنین گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتالی است که می توانید بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهید.

فروش عمده گوشی شیائومی

 دوربین سلفی

دوربین سلفی هر دو گوشی پوکو ام 3 با ردمی 9تی شیائومی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

خرید عمده گوشی شیائومی با طراحی مدرن

هنگامی که از فروشگاه اینترنتی ژاو خرید کنید، حتما از قیمت های ارزان و اقتصادی ژاو شگفت زده خواهید شد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی Poco M3 مدل 64 گیگابایت:

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *