خرید عمده گوشی Black shark 3 شیائومی/ بلک شارک 3

گوشی شیائومی بلک شارک 3 با پردازنده قدرتمند و هدف جلب رضایت گیمرها وارد بازار شده است که توانسته کاربران گیمر زیادی را به خود جلب کند. در این مقاله به بررسی مشخصات و خرید عمده گوشی Black shark 3 شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

نمایشگر گوشی بلک شارک 3

گوشی Black shark 3 شیائومی از نمایشگر 6.67 اینچی با پنل oled و رزولوشن fhd+ بهره می برد؛ نمایشگر گوشی شیائومی بلک شارک 3 از ترخ نمونه برداری لمسی 270 هرتزی و تاخیر 24 میلی ثانیه ای بهره می برد که باعث تشخیص سریع تر و دقیق تر حرکت انگشت کاربر روی صفحه می شود.

خرید عمده گوشی Black shark 3 شیائومی/ بلک شارک 3

گوشی Black shark 3 شیائومی با توجه به مشخصات و قابلیت هایی که دارد پیشنهاد بسیار مناسبی برای کاربران گیمر می باشد.

خرید عمده گوشی بلک شارک 3 شیائومی با دوربین حرفه ای و جذاب

گوشی شیائومی بلک شارک 3 مجهز به دوربین اصلی 3گانه با لنز 64 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی عریض و یک لنز 5 مگاپیکسلی می باشد.همچنین این گوشی مجهز به یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است که عکس های جذابی را برای شما به ثبت می رساند.

دوربین حرفه ای و جذاب گوشی Black shark 3 شیائومی

خرید عمده گوشی Black shark 3 شیائومی با تراشه قدرتمند

در ساخت گوشی شیائومی بلک شارک 3 از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده شده است که از فناوری 5G پشتیبانی می کند.سیستم خنک کننده مایع نسل چهارم در پردازنده این گوشی،باعث می شود گیمرها ساعت ها بتوانند بدون نگرانی از گرم شدن به بازی مورد علاقه خود بپردازند.

خرید عمده گوشی Black shark 3 شیائومی با باتری 4720 میلی آمپری

گوشی شیائومی بلک شارک 3 از یک باتری 4720 میلی آمپری از قابلیت شارژ سریع 65 واتی استفاده می کند که برای شارژ شدن 50 درصدی این گوشی حدود 12 دقیقه و شارژ شدن کامل آن حدود 38 درصد زمان لازم است.

دوربین حرفه ای و جذاب گوشی Black shark 3 شیائومی

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *