خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا / xiaomi mi 11 ultra + مشخصات فنی و قیمت

گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا یک از پرچمداران حال حاضر شیائومی می باشد که کیفیت ساخت بالایی که دارد و از نسل پنجم اینترنت  (5G) پشتیبانی می کند از ویژگی های برجسته این گوشی می توان به دوربین های آن اشاره کرد. در ادامه به بررسی قیمت و خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا می پردازیم با ژاو همراه باشید.

خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا / xiaomi mi 11 ultra + مشخصات فنی و قیمت

قیمت گوشی شیائومی می 11 اولترا چقدر است؟

گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای قیمت بیشتری نسبت به نسخه های استاندارد خود دارد. البته این گوشی به عنوان یک گوشی پرچمدار امکانات و مشخصات فوق العاده ای دارد و به همین دلیل دارای قیمت بالاتری می باشد.البته گوشی های شیائومی باتوجه به امکانات و ویژگی هایی که دارند برچسب قیمتی مناسبی برای آنها استفاده شده است. برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا به فروشگاه اینترنتی ژاو سربزنید.

گوشی شیائومی mi 11 ultra از نظر طراحی ظاهری

گوشی شیائومی می 11 اولترا در ابعاد 164.3×74.6×8.4 میلیمتر و وزن 234  گرم طراحی شده است. ساختار بدنه این گوشی از جنس سرامیک و شیشیه با کیفیت است.نمایشگر جلوی گوشی از جنس شیشه است که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود واز هر گونه خط و خش روی صفحه گوشی جلوگیری می کند.قاب دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم است که باعث مقاومت بیشتر گوشی شده است.

قیمت گوشی شیائومی می 11 اولترا چقدر است؟

طراحی پنل جلویی گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا، یک طراحی بی حاشیه و متوازن است. حواشی برای نمایشگر می 11 اولترا معنی ندارد و کمتر از 9 درصد فضای جلویی در اختیار این حواشی است، ضخامت چندانی برای حواشی پایین نمایشگر دیده نمی شود.در گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر ، دوربین سلفی با طراحی حفره و شعاع بسیار کم وجود دارد که یک امتیاز در طراحی Mi 11 Ultra محسوب می شود.برای خرید گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا به قیمت عمده کلیک کنید.

دوربین سه گانه حرفه ای

دوربین های گوشی شیائومی می 11 اولترا یکی از حرفه ای ترین و بهترین ها در دنیای گوشی هوشمند هستند که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی فوق عریض که دامنه بیشتری را در قاب عکس قرار می دهد و همچنین دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. سنسورسوم 48 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و زوم اپتیکال 5 برابری است . در آن قسمت سمت چپ صفحه نمایش یک دوربین سلفی قرار دارد که دارای سنسور 20 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر است.یک نمایشگر در کنار دوربین اصلی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید عکس های سلفی بسیار با کیفیتی را برای خود به ثبت برسانید.

خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا / xiaomi mi 11 ultra

صفحه نمایشی با کیفیت و ایده آل

گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی از نوع amoLED  با وضوح تصویر1080×3200 پیکسل و تراکم پیکسلی آن در هر اینچ 515 می باشد. نمایشگر موردنظر ما با نرخ نوسازی 120 هرتز که بسیار بالا است البته شما می توانید برای کم کردن میزان مصرف نمایشگر از نرخ نوسازی 60 هرتز استفاده کنید.همچنین نرخ روشنایی 1700 نیتی این گوشی بسیار فوق العاده است که سبب نمایش کاملا واضح محتوا در زیر نور خورشید می شود.

باتری xiaomi mi 11 ultra

شیائومی در ساخت گوشی xiaomi mi 11 ultra از یک باتری 5000 میلی آمپری استفاده کرده است که با قابلیت شارژ سریع 67 واتی خود گوشی شما را در کمتر از 37 دقیقه شارژ می کند.

xiaomi mi 11 ultra از نظر نرم افزار

برای محیط نرم افزاری شیائومی می 11 اولترا از رابط کاربری MIUI12 استفاده شده است که سیستم عامل آن نیز اندروید 11 است.همچنین این گوشی را می توانید در سه نسخه مختلف 8/256 ، 12/256 و 12/512 مطابق با نیازهای خود یکی از آن ها را خریداری کنید.

خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا / xiaomi mi 11 ultra

سخت افزار و پردازنده های شیائومی می 11 اولترا

گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای تراشه ی اسنپدراگون 888 است، این پردازنده از نوع 5 نانومتری است و هشت هسته ای نیز می باشد، این پردازنده شامل 1 هسته kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز و 3 هسته kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و 4 هسته kryo 680 با فرکانس 1.80 گیگاهرتز می شود. پردازنده موجود در گوشی شیائومی mi 11ultra  بسیار قوی عملکرده است و می تواند برنامه های سنگین را بدون هیچگونه لگ یا تاخیری اجرا کند.همچنین وجود پردازنده گرافیکی adreno 660 که نسبت به نسل قبلی خود دارای عملکرد بهتر و مصرف باتری کمتری می باشد و می تواند بازی ها را با نرخ رفرش ریت 144 برای کاربر به نمایش بگذارد.

حسگراثرانگشت شیائومی می 11 اولترا

دارای حسگراثر انگشت و حسگر تشخیص چهره می باشند که با استفاده از آن ها می توانید قفل گوشی را باز کنید و همچنین حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار دارد وعملکرد خوب و جذابی را دارند که با استفاده از آن  به راحتی قفل گوشی را باز می کند، برای استفاده از آن انگشت خود را چند ثانیه پایین صفحه نمایش گوشی قرار دهید تا قفل آن باز شود.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *