دریافت گواهی fcc برای گوشی ردمی نوت 10 / گوشی redmi note 10 تاییدیه  fcc را دریافت نمود

کمسیون فدرال آمریکا یا fcc به یک گوشی از خانواده ردمی با مدل M2101K7AG گواهی تاییدیه داده است که این مدل متعلق به گوشی شیائومی ردمی نوت 10 می باشد.در ادامه به بررسی اطلاعات در مورد دریافت گواهی fcc برای گوشی ردمی نوت 10 می پردازیم پس با ژاو همراه باشید.

مشخصات و جزئیات گوشی شیائومی ردمی نوت 10           

جزیئات و مشخصات فاش شده سری نوت 10 توسط fcc این است که در مرحله اول باید دانست که این گوشی در دو نسخه 5G و 4G به بازار عرضه خواهد شد و همچنین رابط کاربری MIUI 12 نیز در این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 بکارگرفته خواهد شد و در رنگ های سفید ، سبز و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

دریافت گواهی fcc برای گوشی ردمی نوت 10 / گوشی redmi note 10 تاییدیه fcc را دریافت نمود

برای فروش گوشی های شیائومی به قیمت عمده کلیک کنید.

شیائومی بعد از کسب این گوشی ردمی نوت 10 توسط FCC این گوشی را با قیمتی عالی با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده است و آن ها را در بالا ذکر کردیم به بازار عرضه خواهد کرد که برای این گوشی پرچمدار شیائومی قیمتی بسیار مناسب می باشد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه شیائومی ردمی نوت 10 مشخص نشده است ولی باتوجه به این که این گوشی گواهی fcc را دریافت کرده ست انتظار می رود به زودی به بازار عرضه شود و در دسترس کاربران قرار بگیرد.

فروش گوشی شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

تجارت ژاو

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله از تجارت ژاو برای شما عزیزان مفید وموثر واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *