گوشی شیائومی ردمی k40 با نام پوکو f3 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

گوشی های سری ردمی k40 شیائومی که مدتی قبل در چین معرفی شدند ، قرار است بعضی از گوشی های این سری ردمی k40 با نام پوکو f3 در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم با ژاو همراه باشید.

اسم دیگر ردمی  k40در آمریکا به پوکو f3

بعد از این که سری ردمی k40 به صورت رسمی در چین معرفی شد، قرار است بعضی از گوشی های این سری ردمی k40 با نام پوکو f3 در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد و...
شیائومی ردمی k40

گوشی شیائومی ردمی k40 که قرار است با نام پوکو f3 عرضه شود دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین سه گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی می باشد.همچنین این گوشی دارای باتری 4520 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی نیز می باشد.وجود تراشه اسنپدراگون 870 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.همچنین این گوشی دارای حافظه داخلی 128/256 و حافظه رم 6 یا 12 گیگابایتی می باشد.حسگر اثر انگشت به کار رفته در این برند در کنار گوشی قرار گرفته است و کاربر به راحتی می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

با توجه به این که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه رسمی گوشی ردمی k40 با عنوان پوکو f3 مشخص نشده است ، نسخه جهانی ردمی k40 با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 به فروش خواهد رسید. البته ممکن است با توجه به زمان عرضه ، رابط کاربری MIUI 12.5 را از همان ابتدا داشته باشد.

گوشی شیائومی ردمی k40 که قرار است با نام پوکو f3 عرضه شود دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل
poco f3

گوشی جدید ردمی با نام دیگر اما مشخصات فنی یکسان وارد بازارهای جهانی می شود

پس می توان گفت که گوشی پوکو F3 به جز این که نام آن از ردمی K40  به پوکو f3 تغییر پدا کرده است هیچ گونه تفاوت فنی و ظاهری نسبت به نسخه چینی خود نخواهد داشتت.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *