روش تشخیص گلوبال بودن گوشی های شیائومی

شیائومی یک شرکت معتبر در زمینه تولید گوشی های شیائومی و سایر لوازم جانبی می باشد. گوشی های این برند در دو نسخه گلوبال و چینی در بازار وجود دارد که هرکدام از ویژگی ها و مشخصات مختلف بهره می برند. سوالی که وجود دارد این است که کدام نسخه از این برند گوشی را خریداری کنیم نسخه گلوبال یا چینی؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم با ژاو همراه باشید.

تشخیص گلوبال بودن و چینی بودن گوشی های شیائومی

روش تشخیص گلوبال بودن گوشی های شیائومی

تشخیص نسخه چینی:

 

 

 

 

تشخیص نسخه گلوبال :

 

 

 

خرید گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه از فروشگاه آنلاین ژاو

روش تشخیص گلوبال بودن گوشی های شیائومی

 

روش استاندارد و معتبر گلوبال بودن و یا چینی بودن گوشی های شیائومی

این روش شامل سه مرحله می باشد و شما به سرعت می توانید تشخیص دهید که گوشی نسخه گلوبال است و یا چینی ، پس برای اطلاع از از مراحل در ادامه با ژاو همراه باشید.

مرحله اول : در این مرحله ابتدا باید وارد سایت شیائومی شوید و به قسمت Product Authentication (احراز هویت محصول) بروید.

مرحله دوم : بعد از اینکه به این سایت وارد شدید کد IMEI و یا سریال گوشی خود را در قسمت IMEI وارد کنید این کد روی جعبه گوشی وجود دارد ولی اگر به گوشی خود دسترسی ندارید می توانید با شماره گیری *#06# این کد را به دست آورید.

مرحله سوم : کدی نمایش داد شده  را در قسمت Verification Codeوارد کنید و دکمه Verify رابزنید.اگر گوشی شما نسخه گلوبال باشد مدل گوشی ، رنگ و مقدار رم و حافظه داخلی  گوشی را به شما نمایش داده می شود.

البته اگر گوشی شما نسخه چین باشد یک پیغام به زمان چینی دریافت می کنید که باعث تشخیص چینی بودن گوشی می شود.

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با روش تشخیص گلوبال بودن گوشی های شیائومی با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *