شیائومی از یک پایه شارژ بی‌سیم 100 وات جدید زیر 100 دلار را رونمایی کرد

شیائومی از یک پایه شارژ بی سیم 100 وات جدید رونمایی کرده است که با قیمت کمتر از 100 دلار عرضه می شود.در این مقاله از ژاو به بررسی اطلاعات پیرامون پایه شارژ بی‌سیم 100 وات جدید شیائومی می پردازیم پس این مقاله از ژاو را از دس ندهید.

شیائومی از یک پایه شارژ بی‌سیم 100 وات جدید زیر 100 دلار را رونمایی کرد

استند شارژ بی سیم ۱۰۰ وات شیائومی با قیمت ۹۲ دلار

شیائومی به تازگی از یکپایه شارژر 100 رونمایی کرده است که می تواند گوشی شما را با توان 100وات شارژ کند، این پایه شارژ بی سیم 100 وات جدید شیائومی بسیار شبیه به نسل قبلی آن یعنی پایه شارژ 80 واتی است.

برای خرید عمده گوشی شیائومی از تجارت ژاو کلیک کنید.

پایه شارژ بی‌سیم 100 وات جدید شیائومی

پایه شارژ بی سیم 100 وات شیائومی به شما این امکان را می دهد که دستگاه مورد نظر خود را به صورت افقی یا عمودی شارژ کنید.

پایه شارژ بی سیم 100 وات و 80 وات شیائومی

تنها تفاوتی که بین این دو شارژر وجود دارد این است که مدل 100 وات با نام (MDY-13-EL 3-ELست که مدل 100 وات با نام ()دارد ی یا عمودی شارژ کنید.

یم 100 وات جدید شیائومی بسیار شبیه به نسل قبلی آن یعنی پایه ) با رنگ مشکی و رگه های طلایی است ، اما شارژر 80 وات شیائومی با نام (MDY-13-ED)  در رنگ سفید با رگه های نقره ای به بازار عرضه شده بود.همچنین پایه شارژ 100واتی  مثل مدل ۸۰ وات به همراه آداپتور ۱۲۰ وات عرضه می‌شود و از همان کابل 6A USB استفاده می‌کند.

استند شارژ بی سیم ۱۰۰ وات شیائومی با قیمت ۹۲ دلار

قابلیت های جدید شارژر 100 وات شیائومی

دررابطه‌با قابلیت‌ها، مدل جدید دارای لایه‌ی اضافی حفاظت از کالیبراسیون جریان خروجی سیم‌پیچ است و در همین حین مشخصه‌هایی نظیر لایه‌های حفاظتی مختص‌به جریان، ولتاژ و دمای بیش از حد را حفظ می‌کند و توانایی تشخیص اشیاء خارجی را دارد.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *