بلک شارک ۴ در کنسول گوگل پلی دیده شد

سال گذشته با ورود گوشی های گیمینگ به بازار بسیار شلوغ شده است.گوشی های گیمینگ زیادی وارد بازار شده اند که شیائومی یکی از برندهای محبوب در تولید گوشی های شیائومی نیز می باشد که که مانند سایر محصولات و گوشی های خود آن ها را باقیمتی مناسب در کنار کیفیت عالی وارد بازار می کند، یکی از این گوشی های شیائومی بلک شارک 4 می باشد که به تازگی در کنسول گوگل پلی دیده شده است.در ادامه با ژاو همراه باشید.

بلک شارک از زیرمجموعه های مخصوص گیمینگ شیائومی می باشد. گوشی های بلک شارک دارای اندازه ی بزرگ هستند و به تازگی شیائومی بلک شارک 4 نیز در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است و آماده عرضه به بازار می باشد.

گوشی black shark 4

کد نام بلک شارک 4 kaiser است و ظاهرا گوشی جدید شیائومی بلک شارک 4 با حافظه رم 8 گیگابایتی و به صورت پیش فرض با اندروید 11 وارد بازار می شود.

گوشی شیائومی بلک شارک 4 در کنسول گوگل پلی دیده شده است / طبق مشخصات فاش شده این گوشی 8 گیگابایت رم دارد و با اندروید 11 وارد بازار می شود
شیائومی بلک شارک 4 در لیست گوگل پلی

ویژگی های گوشی شیائومی black shark 4

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 4 با باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی به همراه یک شارژر قدرتمند و منحصر به فرد که در کمتر از 15 دقیقه گوشی را کاملا شارژ می کند.  

لیست گوگل پلی همچنین نشان می دهد که شیائومی بلک شارک 4 دارای صفحه نمایشی با وضوح full HD+ و نسبت تصویر 20:9 است.این صفحه نمایش برای گوشی گیمینگ بلک شارک 4 اصلا چیز تعجب برانگیزی نمی باشد زیرا گوشی های گیمینگ قرار است برای استفاده بهتر از پردازنده گرافیکی با این وضوح مطابقت داشته باشند.

همچنین در لیست گوگل پلی دیده شده است که بلک شارک 4 دارای پردازنده اسنپدارگون 835 می باشد که احتمال دارد یک اشتباه تایپی باشد و انتظار داریم که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام وارد باز شود و در دسترس قرارگیرد.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 4 با باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی به همراه یک شارژر قدرتمند
xiomi black shark 4

Xiaomi black shark 4

معمولا در گوشی های گیمینگ عجیب است که در مورد دوربین آن ها صحبت کنیم ، اما محصولات بلک شارک معمولا به صورت غافلگیرکننده ای با گستره ای از دوربین ها همراه هستند ، البته با این که شاید وجود دوربین عالی در گوشی های گیمینگ از دید یک گیمر مهم نباشد.بلک شارک 2 دوربین داشت و بلک شارک 3 ، سه دوربین و احتمال اینکه در گوشی بلک شارک 4 شاهد یک دوربین 4 گانه باشیم زیاد است.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *