شیائومی جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند را تصاحب کرد / شیائومی اپل را پشت سر گذاشت

براساس گزارش ها شیائومی با فروش بالای گوشی های poco x3 و redmi note 10 توانست به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی در دنیا شد و فاصله خود را با سامسونگ کم کرد.در ادامه این مقاله به بررسی در مورد شیائومی جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند را تصاحب کرد می پردازیم با ژاو همراه باشید.

فروش 83 درصد شیائومی ، تبدیل شدن آن به دومین تولیدکننده جایگاه گوشی هوشمند

شیائومی دومین تولیدکننده بزرگ گوشی در جهان

شیائومی در چندسال اخیر با دنبال کردن هوآوی و فروش بالای خود توانست جایگاه بسیار خوبی در بازار موبایل برای خود کسب کند.

شیائومی جایگاه اپل را در بازار موبایل اروپا تصاحب کرد

شیائومی این موفقیت کسب دومین سازنده گوشی در جهان را علاوه بر سقوط هواوی مدیون محبوبیت خود در مناطق اقتصادی دنیا می باشد. همانطور که می بینیم عرضه گوشی های شیائومی در مناطق متوسط مانند آمریکای لاتین و آفریقا به ترتیب 300 درصد و 150 درصد رشد داشته است.

همچنین یک دلیل دیگر برای رسیذن شیائومی به این جایگاه وجود دارد که آن هم قیمت پایین دستگاه های آن باتوجه به امکاناتی است که در اختیار کاربر قرار می دهند. بر اساس بررسی ها یک گوشی شیائومی نسبت به یک گوشی سامسونگ 40 درصد ارزان تر و ازیک گوشی آیفون 75 درصد ارزان تر می باشد که درصد قابل توجه ای برای خریداران موبایل در عرصه امروز می باشد.

شیائومی جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند را تصاحب کرد / شیائومی اپل را پشت سر گذاشت

فروش 83 درصد شیائومی ، تبدیل شدن آن به دومین تولیدکننده جایگاه گوشی هوشمند

رشد فروش 83 درصدی شیائومی بسیار چشم گیر است و اگر شیائومی بتواند به همین رشد خود ادامه دهد می تواند با کنار زدن سامسونگ از جایگاه دومین سازنده بزرگ گوشی به بزرگ ترین تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شود.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *