شیائومی در آینده از برند Mi استفاده نخواهد کرد ، شیائومی برند «می» را از نام محصولاتش حذف می‌کند

به احتما ل زیاد شیائومی قصد دارد در نحوه نامگذاری محصولات خود تغییری را ایجاد کند و به همین دلیل در تولید گوشی های آینده خود برند می (mi) را حذف خواهد کرد.در ادامه این مقاله به بررسی اطلاعات پیرامون ، شیائومی در آینده از برند Mi استفاده نخواهد کرد ، خواهیم پرداخت پس با ژاو همراه باشید.

شیائومی در آینده از برند Mi استفاده نخواهد کرد ، شیائومی برند «می» را از نام محصولاتش حذف می‌کند

شیائومی برند «می» را از نام محصولاتش حذف می‌کند

شیائومی قصد دارد برند می را از محصولاتش حذف کند البته این تغییر نامگذاری شامل گوشی های قبلی این شرکت که با برند mi  عرضه شده اند نمی شوند مثلا گوشی شیائومی می 11 با همان نام باقی خواهد ماند. و این تغییر برند شامل گوشی های آینده این شرکت خواهد بود.

البته شیائومی از مدتی قبل دست به کار شده است و در هنگام تولید گوشی شیائومی میکس  4 برند می را حذف کرده بود.

شیائومی برند «می» را از نام محصولاتش حذف می‌کند

استفاده نکردن شیائومی از برند mi

سخن‌گوی شیائومی رسما اعلام کرده که از این پس شاهد عرضه گوشی‌ها با نام برند Mi در خارج از چین نخواهیم بود و از سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱، این محصولات با همان نام‌گذاری Xiaomi عرضه می‌شوند.

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله از ژاو برای شما مفید و موثر واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *