شیائومی در حال توسعه ی قابلیت افزایش رم در MIUI است !

بررسی ها نشان می دهد که شیائومی قصد افزایش رم را در گوشی خود دارد.در این مقاله قصد داریم به بررسی قابلیت افزایش رم در MIUI بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

مدتی قبل ویوو برای گوشی هوشمند ایکس 60 پرو قابلیت افزایش رم را به وجود آورد.که به وسیله آن افراد می توانند فضای رم گوشی خود را ارتقا دهند.

شیائومی در حال توسعه ی قابلیت افزایش رم در MIUI است ! قابلیت گسترش رم / Memory Extension در کد منبع MIUI 12 شیائومی افزایش رم گوشی های Xiaomi و....
افزایش رم در MIUI

قابلیت افزایش رم در گوشی های شیائومی

طبق گزارشات شیائومی نیز قصد دارد قابلیت افزایش رم را برای رابط کاربری MIUI خود به کارگیرد.این قابلیت به کاربران گوشی های شیائومی این اجازه را می دهد که حافظه رم گوشی های خود را ارتقا یابند بدون اینکه گوشی های آن ها از نظر سخت افزاری ارتقا یابند.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

با بررسی کد منبع MIUI12 مشخص شد که شیائومی دارای قابلیت افزایش رم در MIUI12 می باشد که گسترش حافظه نام دارد.کار کرد این قابلیت شبیه به قابلیت ویوو ایکس 60 پرو پلاس می باشد اما یک تفاوت وجود دارد، در گوشی های شیائومی تنها امکان افزایش یک گیگابایت وجود دارد که برای فعالسازی قابلیت گسترش حافظه رم در گوشی می بایست یک سری کارها را در گوشی انجام داد.

1 گیگابایت افزایش رم در MIUI

امیدواریم که این قابلیت افزایش رم در MIUI فقط مخصوص گوشی های پرچم دار و رده بالای شیائومی نباشند. چون این قابلیت بیشتر می تواند به درد گوشی های میان رده و پایین رده می خورند که حافظه رم کمتری دارند.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی نوت 9 پرو

فروش گوشی عمده شیائومی می نوت 10

فروش عمده گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *