شیائومی می میکس آلفا

گوشی های شیائومی می میکس همیشه دارای طراحی جذاب و منحصر به فرد هستند و در این گوشی ها صفحه نمایش حرف اول را می زند.شیائومی چندی قبل از گوشی شیائومی می میکس آلفا رو نمایی کرد، این گوشی  دارای نمایشگری جذاب و عجبیب است به صورتی که این نمایشگر دور تا دور گوشی را پوشانده است. در این مقاله قصد داریم مشخصات xiaomi mi mix alpha را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی می میکس آلفا دارای صفحه نمایش 7.92 اینچی super amoled لمسی خازنی با وضوح تصویر 2088×2250 پیکسل وتراکم 388پیکسلی در هر اینچ می باشد. داشتن صفحه نمایش بزرگ که حدود 180.8% از بدنه گوشی را به نمایشگرخود اختصاص داده است باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید حتی در طولانی مدت نیز چشم شما را خسته نمی کند. در مورد کیفیت نمایشگر این گوشی نیز باید گفت که رنگ ها بسیار واضح و دقیق می باشد و به راحتی می توانید ساعت ها با این گوشی کار کنید.نمایشگر به کار رفته در شیائومی می میکس آلفا به طور کامل به دور گوشی خم شده است و در پنل پشتی به ماژول دوربین رسیده است.

حذف دکمه های فیزیکی اطراف بدنه گوشی

به غیر از دکمه پاور که در بالای گوشی قرار دارد به دلیل وجود نمایشگری که دور تا دور گوشی را پوشانده است هیچ گونه دکمه فیزیکی در اطراف این گوشی مشاهده نمی شود و شیائومی برای انجام کارهایی مثل کم و زیاد کردن صدا از حسگرهای فشاری در کناره های گوشی استفاد شده است.

گوشی شیائومی می میکس آلفا دارای ابعاد 154.4×72.3×10.4 میلی متر و وزن 241 گرم است
می میکس آلفا

طراحی

گوشی شیائومی می میکس آلفا دارای ابعاد 154.4×72.3×10.4 میلی متر و وزن 241 گرم است.پس اگر به دنبال یک گوشی زیبا هستید و طراحی و ظاهر گوشی از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است ، شیائومی mi mix alpha می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

معرفی شیائومی می میکس آلفا با بدنه ای از جنس نمایشگر و دوربین 108 مگاپیکسلی به همراه باتری 4050 میلی آمپری
xiaomi mi mix alpha

باتری

گوشی شیائومی می میکس آلفا  دارای باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 4050 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 40 واتی است که با توجه به طول عمر بسیار خوبی که این باتری دارد می تواند تمامی کارهای روز مره خود را با این باتری انجام دهید و یک روزکامل بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنید.همچنین درصد باقی مانده باتری خود را می توانید در بخش کنار گوشی ببینید.

گوشی شیائومی می میکس آلفا  دارای باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 4050 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 40 واتی
گوشی شیائومی می میکس آلفا

دوربین

علاوه بر داشتن نمایشگری جذاب یکی دیگراز ویژگی های جالب این گوشی داشتن دوربین سه گانه با لنز 108 مگاپیکسلی که می تواند با رزولوشن 12032×9024 عکاسی کند.لنز دوم این گوشی یک دوربین 20 مگاپیکسلی اولترا واید که دارای توانایی ثبت تصاویر ماکرو می باشد.دوربین سوم این گوشی  یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو که دارای زوم دو برابری اپتیکال است  ومی توانید عکسهایی باکیفیت و جذاب را ثبت کنید.این دوربین از قابلیت HDR ، پانوراما پشتیبانی می کند.همچنین کیفیت رنگ ، عکس های گرفته شده بوسیله دوربین این گوشی به دنیای بیرون نزدیک هستند.

در گوشی شیائومی mi mix alpha  نیازی به دوربین سلفی نمی باشد و تنها با برگرداندن گوشی می توان از  دوربین های عقب به عنوان دوربین سلفی استفاده کرد که دارای کیفیتی خارق العاده نیز می باشند.

گوشی شیائومی می میکس آلفا دارای صفحه نمایش 7.92 اینچی super amoled لمسی خازنی با وضوح تصویر 2088×2250 پیکسل وتراکم پیکسلی 388 در هر اینچ
شیائومی mi mix alpha

سیستم عامل و نرم افزار

سیستم عامل به کار رفته درگوشی شیائومی mi mix alpha اندروید 10 می باشد و رابط کاربری MIUI 11 که برای انجام کارهای روزمره بسیارعالی و مناسب هستند و کار با آن نیز برای کاربر بسیارآسان و راحت می باشد.

سخت افزار و پردازنده قدرتمند

گوشی شیائومی می میکس آلفا از تراشه اسنپدراگون 855 که با فناوری 7 نانومتری طراحی شده است.پردازنده مرکزی 8 هسته ای به کار رفته دراین گوشی شامل یک هسته kryo 485 با فرکانس 2.96 گیگاهرتزو سه هسته kryo 485 با فرکانس 2.42 گیگاهرتزو چهار هسته  kryo 485 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزو است و پردازنده های قوی این گوشی به گونه ای ساخته شده اند که حتی برنامه های سنگین را بدون هیچگونه لگی به اجرا در می آورد.به منظور تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی از پردازنده گرافیکی adreno 640 در این گوشی استفاده شده است که دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد.

گوشی شیائومی می میکس آلفا دارای صفحه نمایش 7.92 اینچی super amoled لمسی خازنی با وضوح تصویر 2088×2250 پیکسل وتراکم پیکسلی 388 در هر اینچ
mi mix alpha

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی برای گوشی شیائومی می میکس آلفا ، 512 گیگابایت و حافظه رم 12 گیگابایتی می باشد.

قیمت گوشی شیائومی می میکس آلفا

خرید گوشی شیائومی می میکس آلفا با توجه به امکاناتی که دارد بدون شک می تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند. مخصوصا اگر قصد خرید یک گوشی با کیفیت و بی نهایت خوش دست و جذاب را دارید گوشی شیائومی mi mix alpha می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

فروشگاه تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه  در سراسر ایران به شما کاربران عزیز می باشد می باشد.برای خرید می توانید به فروشگاه ژاو سر بزنید.

4 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *