شیائومی گوشی تاشوی جدید خود را احتمالا اواخر 2021 معرفی می‌کند

شیائومی مشغول کار بر روی سه گوشی تاشو با سه طراحی متفاوت برای سال 2021 است که نسخه اول به داخل تا می شود.نسخه دوم نیز به بیرون تا می شود و نسخه سوم هم با مکانیزم تاشو عمودی عرضه می شود.

طراحی نسخه اول این گوشی تاشو جدید شباهت زیادی به گلکسی z fip دارد و یک صفحه نمایش بزرگ و صفحه نمایش کوچک دوم برای مشاهده نوتیفیکیشن ها و ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی مجهز شده است.در طراحی دوم شاهد یک ماژول بزرگ برای دوربین سلفی و یک صفحه نمایش دوم بزرگ تر دیده می شود.

شیائومی گوشی تاشوی جدید خود را احتمالا اواخر 2021 معرفی می‌کند

خرید عمده گوشی تاشوی جدید شیائومی

در دو نسخه اول با صفحه نمایش بیرونی بزرگ ، شاهد صفحه نمایش دور تا دور گوشی هستیم که صفحه نمایش تا نیمه پشتی دستگاه و نزدیکی محل تا شدن لولاها ادامه پیدا کرده است. احتمال اینکه این طراحی هوشمندانه تاشو شیائومی در سال 2021 به بازار عرضه شود زیاد است.

بهترین گوشی های تاشوی سال 2021

گوشی تاشو ی جدید شیائومی احتمالا با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری در دسترس کاربران قرار می گیرد.با توجه به اینکه گوشی جدید تا شو شیائومی قبل از معرفی تراشه بعدی کوالکام رونمایی شود، این احتمال وجود دارد که شیائومی این گوشی را با پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی کند.

خرید عمده گوشی های تاشو جدید شیائومی

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *