می ۱۱ اولترا با امتیاز ۱۴۳ درصدی در رتبه بندی dxo mark- شیائومی mi 11 ultra

شیائومی می ۱۱ اولترا (xiaomi mi 11 ultra) موفق شد امتیاز 143 را از DXOMark دریافت کند و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به می 40 پرو پلاس، در رتبه ی برترین گوشی ها از لحاظ دوربین قرار بگیرد.در ادامه با ژاو همراه باشید.

اعضای تیم DXOMark فرآیندهای آزمایش دوربین را انجام دادند و امتیازهای مدنظرشان را به هر قسمت دادند که این امتیازها به صورت زیر می باشد.

شیائومی می ۱۱ اولترا دربخش عکس برداری به امتیاز 148 ، در بخش بزرگ نمایی به امتیاز 100 و در بخش فیلم برداری به امتیاز 117 دست پیدا کرد.

شیائومی می ۱۱ اولترا (xiaomi mi 11 ultra) موفق شد امتیاز 143 را از DXOMark دریافت کند و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به می 40 پرو پلاس، در رتبه ی برترین گوشی ها از لحاظ دوربین قرار بگیرد
دوربین شیائومی می ۱۱ اولترا

دوربین شیائومی می ۱۱ اولترا

دوربین شیائومی می ۱۱ اولترا در تمامی بخش ها گوشی هواوی میت پرو پلاس را شکست داده است. برای مثال در بخش عکاسی شیائومی می 11 اولترا امتیاز 148 را دریافت کرده است اما هواوی میت پرو پلاس امتیاز 144 را دریافت کرده است. همچنین برای زوم می 11 اولترا دارای امتیاز 100 ولی هواوی میت پرو پلاس امتیاز 98 ، و در رابطه با ویدیو می 11 اولترا دارای امتیاز 117 می باشد با این تفاوت که هواوی میت پرو پلاس امتیاز 115 را دارا می باشد.

شیائومی mi 11 ultra موفق شده است امتیاز ۱۴۳ را از DxOMark دریافت کند و با اختلاف چهار امتیاز نسبت‌به میت ۴۰ پرو پلاس، در رتبه‌ی نخست .....
شیائومی می ۱۱ اولترا

فروش عمده گوشی شیائومی

مشخصات شیائومی می 11 اولترا

در پنل پشتی گوشی شیائومی می 11 اولترا (xiaomi mi 11 ultra) شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین 48 مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض که فضای بیشتری را وارد قاب عکس می کند. روی برآمدگی دوربین پشتی ، صفحه نمایش کوچکی به چشم می خورد. همچنین بدنه این گوشی نیز از جنس سرامیک می باشد.  

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *