گوشی شیائومی ردمی نوت 10

طبق نظر سنجی که بین صفحه نمایش ips lcd و amoled صورت گرفت، اکثر افراد صفحه نمایش amoled را انتخاب کرده بودند. به همین دلیل شیائومی گوشیxiaomi note 10 خود را با صفحه نمایش amoledروانه بازار کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی صفحه نمایش amoled شیائومی ردمی نوت 10 بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش amoled شیائومی ردمی نوت 10

گوشی شیائومی می نوت 10 مجهز به یک نمایشگر همه فن حریف و با کیفیت 6.47 اینچی است که روی پنل amoled سوار شده است و دارای وضوح تصویر 2340×1080 پیکسل و میزان تراکم پیکسلی 398  در هر اینچ می باشد. نسبت نمایشگر به بدنه 87.8% است که باعث می شود شما یک صفحه نمایش بزرگ را در اختیار داشته باشید.در نگاه اول صفحه نمایش بزرگ این گوشی شما را جلب خود می کند، صفحه نمایشی که لبه های خمیده دارد و دارای کیفیت تصویر فوق العاده می باشد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 از صفحه نمایش amoled استفاده کرده است.صفحه نمایش 6.47 اینچی بزرگ و کشیده که برای بازی و تماشای فیلم و عکس بسیار مناسب می باشد و...
شیائومی ردمی نوت 10

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری عظیم 5260 میلی آمپری ، پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز و حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و همچنین اسکنر اثر انگشت  زیر نمایشگر و دوربین 5 گانه می توان نام برد.

اسکنر اثر انگشت شیائومی ردمی نوت 10 زیر نمایشگر amoled

حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی می نوت 10 در زیر نمایشگر آن قرار دارد که شما با قرار دادن انگشت خود روی نمایشگرمی توانید قفل گوشی را به راحتی باز کنید.همچنین حسگر این گوشی نیز دارای عملکردی دقیق و سریع می باشد که  کار با آن بسیار راحت است.

گوشی شیائومی می نوت 10 مجهز به یک نمایشگر همه فن حریف و با کیفت 6.47 اینچی است که روی پنل amoled سوار شده است و دارای وضوح تصویر 2340×1080 پیکسل و میزان تراکم پیکسلی 398  در هر اینچ می باشد. نسبت نمایشگر به بدنه 87.8% است
xiaomi note 10

نقاط قوت صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 10

پیکسل های نمایشگر amoled  شیائومی redmi note 10با سرعتی معادل 3 برابر فیلم های معمولی خاموش و روشن می شود، به همین دلیل برای تماشای ویدیوهای پرتحرک و حرکات سریع مناسب است.

این صفحه نمایش برای تماشای فیلم ،عکس و همچنین بازی بسیار مناسب می باشد و کیفیت تصویر عالی را دارا می باشد. همچنین این صفحه نمایش  amoledدر زیر نور مستقیم خورشید نیز با کیفیت تر از سایر رقبای خود می باشد.

نرخ تازه سازی صفحه نمایش شیائومی redmi note 10 نسبت به گوشی هایی که دارای صفحه نمایش  ips lcdمی باشند بیشتر است.

همچنین باید گفت که این صفحه نمایش amoled به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی نوت 10 باعث کاهش مصرف انرژی در این گوشی نیز شده است.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد برای مشاهده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه  ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *