چرا گوشی های شیائومی هندزفری ندارد؟

شیائومی با توجه به قیمت مناسبی که برای گوشی های خود در نظر گرفته است قادر به اضافه کردن هندزفری برای گوشی های خود نمی باشد.

البته تولید یک هدفون ارزان قیمت که فقط در جعبه قرار داده شود هیچگونه ارزش و فایده ای ندارد.منطق شیائومی این است که هندزفری همراه شیائومی یک چیز غیرضروری است و شما معمولا همیشه چندتا هندفری دارید.

البته نداشتن هندزفری گوشی های شیائومی می تواند به پایین نگه داشتن قیمت گوشی و مقرون به صرفه بودن آن برای کاربران عادی باشد.چون xiaomi محصولاتی با کیفیت را عرضه می کند اگر بخواهد هندزفری را به گوشی های خود اضافه کند یک هندفری باکیفیت را در کنار گوشی های خود قرار می دهد که باعث بالا رفتن قیمت نهایی گوشی می شود و شاید برای همه مقرون به صرفه نباشد.

شیائومی با توجه به قیمت مناسبی که برای گوشی های خود در نظر گرفته است قادر به اضافه کردن هندزفری برای گوشی های خود نمی باشد.
علت حذف هندزفری وشی های شیائومی

علت حذف جک هدفون در سایر گوشی های شیائومی

شیائومی نیز مانند چند شرکت دیگر در ساخت برخی گوشی های خود جک هدفون را حذف کرده است.

و دلیل حذف جک هدفون شیائومی ، گفته شده است چون گوشی های شیائومی محصولات یکپارچه ای هستند فضای داخلی آن ها ارزش بالایی در این موضوع دارد. با حذف جک هندزفری فضای بیشتری برای قطعات دیگری مانند باتری می تواند در دسترس قرار بگیرد.دسترسی به صدا از طریق usb-type c در حال فراگیرشدن است و کیفیت صدای بالایی را برای ما ارائه می دهد.

پس دلیل نگذاشتن هدفون گوشی های شیائومی این است که کم کم این برند می خواهد با حذف جک هدفون و قرار دادن باتری بزرگتر در گوشی های خود امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *