فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی – xiaomi black shark 4

شیائومی گیمینگ  شیائومی بلک شارک از نظر تراشه و دوربین دارای ویژگی های بسیار جذابی می باشد و با قیمتی مناسب راهی بازار شده است. در این مقاله به بررسی مشخصات و فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش شیائومی black shark 4

گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی amoled می باشد که نرخ تازه سازی آن 144 هرتز می باشد.همچنین در بخش بالایی این پنل یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی - xiaomi black shark 4
صفحه نمایش شیائومی black shark 4

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی با طراحی جذاب

گوشی شیائومی بلک شارک 4 در ابعاد 163.8×76.4×9.9 میلی متر و وزن 210 گرم به بازار عرضه شده است.ترکیب رنگ در نظر گرفته شده برای این مدل نقره ای، آبی،مشکی و مشکی طرحدار است.در مورد ظاهر گوشی شیائومی بلک شارک 4 به طور قطع جذاب تر از مدل های قبلی می باشد.

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی با طراحی جذاب
طراحی بلک شارک 4

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی با باتری 120 واتی

شیائومی بلک شارک ۴ دارای باتری 4500 میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع 120 واتی است که در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه گوشی را کاملا شارژ می کند. همچنین وجود سیستم خنک کننده دولایه در این گوشی در کنار عملکرد پایدار باعث می شود گوشی هنگام شارژ شدن خنک بماند.

دوربین شیائومی بلک شارک ۴

شیائومی black shark 4 دارای یک دوربین سه گانه در قاب پشتی خود می باشد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عرض و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه های نزدیک مناسب می باشد.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در حفره بالای نمایشگر واقع شده است.

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی دارای  نمایشگر Super AMOLED به سایز 6.67 اینچی و  بالاترین کیفیتی که با دوربین اصلی Xiaomi Black Shark 4 فیلمبرداری .
دوربین شیائومی بلک شارک ۴

در مورد فیلمبرداری هم باید گفت که گوشی بلک شارک 4 با کیفیت 4K و سرعت 30/60  فریم بر ثانیه تصاویر را ضبط می کند و همچنین کیفیت 1080 نیز با سرعت های 30/60/240 و 960 فریم بر ثانیه در نظر گرفته شده است. فیلم برداری سلفی نیز با کیفیت 1080 و با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود.

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی با حسگراثرانگشت عالی

در این گوشی گیمینگ جدید شیائومی دکمه حسگر اثرانگشت در کنار گوشی می باشد که با دکمه پاور ادغام شده است این دکمه کناری حساس به فشار می تواند ضربه ساده تا فشار محکم را تشخیص دهد.

نرم افزار شیائومی بلک شارک 4

سیستم عامل به کار رفته در گوشی شیائومی بلک شارک 4 ، اندروید 11 با تکیه بر رابط کاربری MIUI12.5 می باشد که از رابط های کاربری روان برای کاربران می باشد.

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی با سخت افزاری قدرتمند

شیائومی بلک شارک 4 به تراشه ی اسنپدراگون 870 کوالکام مجهز شده است این تراشه ی قدرتمند بر اساس معماری 7 نانومتری ساخته شده است و یک پردازنده ی هشت هسته ای دارد که شامل، یک هسته ی kryo 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز و سه هسته ی kryo 585 با فرکانس 2.42 و چهار هسته ی kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می باشد و همچنین وجود پردازنده ی گرافیکی adreno 650 باعث می شود  بازی  ها با کیفیت فوق العاده ای روی گوشی اجرا شود.شیائومی بلک شارک 4 در سه نسخه ی 6/128 گیگابایت، 8/128 یا 12/256 گیگابایت و 12/128 گیگابایتی راهی بازار می شود.

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

کلیه گوشی ها در پک اورجینال ارائه می شود و ما تضمین می کنیم که گوشی های اورجینال با قیمت مناسب و کیفیت عالی را در اختیار شما قرار می دهیم و رضایت شما مشتریان عزیز برای ما در اولویت قرار دارد. پس با خیالی آسوده از اصل بودن گوشی های این مجموعه می توانید خرید خود را انجام دهید.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *