فروش عمده گوشی شیائومی نوت 8 _ قیمت  Xiaomi redmi Note 8

گوشی شیائومی Redmi note 8 از سری محصولات شرکت شیائومی است . شرکت شیائومی این گوشی را با امکانات فراوان و قیمت مناسب روانه بازار کرده است. اگر با برند شیائومی آشنایی داشته باشید متوجه می شوید که برای داشتن گوشی های این برند نیاز به پرداخت قیمت نجومی ندارید و تنها با پرداخت هزینه ای کم این گوشی ها را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه به بررسی مشخصات و فروش عمده شیائومی ردمی نوت 8 می پردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش و طراحی گوشی شیائومی نوت 8

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل است و داشتن صفحه نمایش بزرگ در این گوشی باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید هیچگونه احساس خستگی نکنید.همچنین این گوشی شیائومی علاوه بر داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت دارای وزن ایده آل 190 گرم می باشد که کار با این گوشی را برای شما آسان می کند.از نظر طراحی این گوشی چیزی از گوشی های هم قیمت با خود کم نگذاشته است.بدنه این گوشی هم در جلو و هم پشت از جنس شیشه است ولی فریم آن از جنس پلاستیک با کیفیت است، که باعث خوش دست شدن این گوشی شده است.صفحه نمایش آن از جنس گوریلا گلس 5 می باشد که از هرگونه خط و خش جلوگیری می کند.

فروش عمده شیائومی ردمی نوت 8 . فیلـتر. نمایش دادن همه 4 نتیجه ... فیلتر براساس قیمت: فیلتر ... گوشی شیائومی Redmi Note 8  ظرفیت 128/8GB ..

 برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 8

باتری های قدرتمند یکی از ویژگی های گوشی های شیائومی هستند.و گوشی برای افرادی که در طول روز زیاد از گوشی خود استفاده می کنند مناسب است.باتری این گوشی4000 میلی آمپری و از نوع لیتیوم پلیمری است و باتوجه به بررسی ها این گوشی می تواند تا 24 ساعت برای کاربر پاسخگو باشد.همچنین قابلیت شارژ سریع 18 واتی سرعت شارژ را در این گوشی افزایش داده است.

دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 8 / فروش عمده شیائومی ردمی نوت 8

امروز یکی از مهم ترین ویژگی که برای هر کاربر قبل از خرید یک گوشی مهم است دوربین با کیفیت است.گوشی شیائومی نوت 8 دارای دوربین 4 گانه می باشند و هریک از سنسورهای این گوشی دارای عملکرد خاص خود هستند و در مجموع کیفیت عکس بالایی را برای ما ارائه می دهد.سنسور اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل است و برای عکسبرداری عریض مناسب می باشد.سنسور دوم هم 8 مگاپیکسل و برای عکسای فوق عریض مناسب هستند.دو دوربین بعدی هم هر کدام 2 مگاپیکسل می باشند  و در نهایت این 4 سنسور باهم تجربه عکاسی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسل می باشد که می تواند کاربر را تا حدی راضی نگه دارد.

فروش عمده شیائومی ردمی نوت 8 . فیلـتر. نمایش دادن همه 4 نتیجه ... فیلتر براساس قیمت: فیلتر ... گوشی شیائومی Redmi Note 8  ظرفیت 128/8GB ..

خرید عمده گوشی شیائومی

نرم افزار و حافظه  گوشی شیائومی نوت 8

گوشی شیائومی نوت 8 دارای سیستم عامل اندروید 9 پای می باشد و رابط کاربری MIUI10  برای انجام کارهای روزمره بسیار عالی و مناسب هستند.گوشی شیائومی نوت 8 دارای حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که نشان می دهد هدف شیائومی ارائه یک گوشی خوب و با کیفیت با قیمتی مقدور به صرفه به کاربران خود می باشد.

فروش عمده شیائومی ردمی نوت 8 _ قیمت  Xiaomi redmi Note 8

سخت افزار گوشی شیائومی نوت 8 / فروش عمده شیائومی ردمی نوت 8

آیا هنوز برای خرید گوشی شیائومی نوت 8 تردید دارید ؟ بهتر است بدانید که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 665 با فناوری 11 نانومتر طراحی شده است. این تراشه علاوه بر اینکه از پس طراحی زیبای این گوشی برآمده است در زمینه سخت افزار هم عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. پردازنده  این گوشی 8 هسته ای است ، که شامل  4 هسته 2.2 گیگاهرتزی Kyro 260 gold و دو هسته 1.8 گیگاهرتزی kyro 260 silver است.با توجه به پردازنده ها و سخت افزار این گوشی شما می توانید حتی بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگی اجرا کنید و لذت ببرید.

امنیت گوشی شیائومی نوت 8 / فروش عمده شیائومی ردمی نوت 8

وجود حسگر اثر انگشت و حسگر تشخیص چهره در این گوشی هوشمند باعث شده است که شما بتوانید به آسانی و مطابق سلیق خود یکی از آن ها را برای حفظ داده های گوشی خود استفاده کنید. حسگر اثر انگشت این گوشی در پشت آن قرار دارد و شما می توانید با قرار دادن انگشت خود روی آن قفل گوشی را به راحتی باز کنید.قابلیت حسگر تشخیص چهره این گوشی هم عملکرد قابل قبولی دارد و شما برای بازکردن قفل گوشی خود باید گوشی را مقابل صورت خود قرار دهید تا سنسورهای تشخیص چهره ، چهره شما را شناسایی کنند که باعث بالا رفتن امنیت گوشی شما می شود.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *