فروش عمده شیائومی mi 9t pro (64GB)

گوشی شیائومی می 9 تی پرو یکی از گوشی های خوش قیمت و مناسب شیائومی می باشد که دارای امکانات فوق العاده ای می باشد.در این مقاله به بررسی مشخصات و فروش عمده شیائومی می 9 تی پرو می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش می 9 تی پرو

گوشی شیائومی mi 9t pro  دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی از جنس super amoled  لمسی خازنی با وضوح تصویر 2340×1080 و تراکم پیکسلی ، 403  در هر اینچ است.صفحه نمایش این گوشی به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را نمایش می دهد.نمایشگر شیائومی  mi 9t pro از جنس گوریلا گلس 5 می باشد که گوشی را از هر گونه خط و خش و آسیب حفظ می کند.صفحه نمایش شیائومی mi 9t pro بدون حاشیه می باشد و صفحه نمایش بزرگی را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین وجود روشنایی 400 نیت در این گوشی باعث می شود که کاربر بتواند حتی در محیط های باز محتوای صفحه نمایش را به خوبی مشاهده کند.همچنین گوشی MI 9T PRO شیائومی دارای استاندارد DCI-P3 می باشد که از خصوصیات بارز همه گوشی های امروزی می باشد.

فروش عمده شیائومی mi 9t pro (64GB)
صفحه نمایش می 9 تی پرو

فروش عمده شیائومی mi 9t pro

طراحی فوق العاده جذاب

گوشی شیائومی mi 9t pro در ابعاد 165.7×74.3×8.8 میلیمتر و وزن 191 گرم در بازار وجود دارد.جنس بدنه این گوشی از جنس شیشه و پلاستیک می باشد، و همچنین در برابر پاشش آب نیز مقاوم می باشد.قاب دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم می باشد که مقاومت بیشتری را به گوشی داده است.شیائومی در ساخت این گوشی تلاش زیادی کرده ، مثلا قاب پشتی این گوشی کمی خمیده طراحی شده است تا بهتر در دست کاربر قرار بگیرد.همچنین داشتن بدنه فلزی و قاب شیشه ای باعث می شود هنگامی که شما این گوشی را در دست می گیرید حس یک گوشی با کیفیت را داشته باشید.

فروش عمده شیائومی و گوشی اپل و سامسونگ. پخش عمده گوشی ... شیائومی می 9 تی پرو 64 گیگ - رم 6 Xiaomi Mi 9T pro 128G - RAM6. ۶
طراحی می 9 تی پرو

برخلاف گوشی های تولید شده توسط برند شیائومی ، شرکت شیائومی در جایگذاری کلیدهای این گوشی طراحی جدیدی را به کار برده است، در قسمت بالا کنار دوربین پاپ آپ جک هدفون 3.5 میلی متری جای داده شده است و همچنین در سمت راست گوشی کلید تنظیم صدا و پاور قرار دارد که دارای رنگ متفاوتی می باشند.

دوربین

در قسمت پشت گوشی شاهد 3 دوربین می باشیم که دارای طراحی و کیفیت بسیار عالی می باشند. این دوربین ها شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی  با دریچه دیافراگم 1.8 F دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دوربین دوم 13 مگاپیکسلی فوق عریض(فضای بیشتری را وارد قاب عکس می کند.) با دریچه دیافراگم 2.4 f دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد، دوربین سوم 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 f می باشد. دوربین های این گوشی دارای عکس های زنده و طبیعی را در اختیار کاربر قرار می دهد و رنگ عکس ها بسیار به شرایط واقعی شبیه هستند و کاملا احساس صحنه را به کاربر منتقل می کنند.

فروش عمده شیائومی mi 9t pro (64GB) / خرید عمده محصولات شیائومی

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی گوشی شیائومی mi 9t pro به صورت پاپ آپ از بالای صفحه نمایش  بیرون می آید که عملکرد بسیار خوبی را داراست و می تواند نیازهای کاربر را رفع کند.

همچنین قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 3840 در 2160  پیکسل و سرعت 60 فریم بر ثانیه از ویژگی های یک گوشی میان رده فوق العاده می باشد که در شیائومی mi 9t pro وجود دارد.

برای فروش عمده شیائومی کلیک کنید.

باتری

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی می 9 تی پرو باتری 4000 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 27 واتی است. شارژ کامل این گوشی حدود 60 دقیقه زمان می برد و در صورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا 2-3 روز کامل  بدون استفاده از شارژ مجدد از آن استفاده کنید.همچنین در مورد عملکرد باتری شیائومی می 9 تی پرو باید گفت که حدود 90 دقیقه پخش فیلم با کیفیت full HD فقط 10% از شارژ باتری کم می شود که می تواند نتیجه بسیار خوبی باشد.

فروش عمده شیائومی و گوشی اپل و سامسونگ. پخش عمده گوشی ... شیائومی می 9 تی پرو 64 گیگ - رم 6 Xiaomi Mi 9T pro 128G - RAM6. ۶
mi 9t pro

سیستم عامل و نرم افزار

در گوشی شیائومی mi 9t pro شاهد سیستم عامل اندروید 9 پای با تکیه بر رابط کاربری MIUI 10  که یکی از راحت ترین رابط های کاربری می باشد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

سخت افزار

گوشی شیائومی می 9 تی پرو، دارای تراشه ی اسنپدراگون 855 است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل یک هسته kryo 485 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز و سه هسته kryo 485 با فرکانس2.42 گیگاهرتز و چهار هسته kryo 485 با فرکانس 1.8 گیاهرتز می باشد و پردازنده ی گرافیکdreno640  است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگی اجرا کنید.

حافظه داخلی و حافظه رم

حافظه داخلی گوشی شیائومی mi 9t pro دارای حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایت و حافظه رم آن 6/8 گیگابایت است . که می توانید یکی از این نسخه ها را خریداری کید.

خرید عمده گوشی شیائومی باگارانتی 18 ماهه

قیمت فروش عمده شیائومی mi 9t pro

گوشی شیائومی می 9 تی پرو از گوشی های میان رده شیائومی می باشد که باتوجه به طراحی و ساخت و باتری با دوام با قابلیت شارژ سریع 27 واتی و سخت افزار قدرتمند اسنپدراگون 855 و دوربین سلفی پاپ آپ   یک گوشی اقتصادی است که مخاطب های های زیادی را مجذوب خود کرده است.پس اگر قصد خرید یک گوشی را دارید که با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکانات عالی را در اختیار شما قرار دهد شیائومی mi 9t pro می تواند انتخاب خوبی باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *