فروش عمده گوشی شیائومی می 11 لایت ظرفیت 128/6 گیگابایت – xiaomi mi 11 lite

گوشی شیائومی  می 11 لایت از سری گوشی های قدرتمند شرکت شیائومی است . شرکت شیائومی این گوشی را با امکانات فراوان روانه بازار کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات و فروش عمده شیائومی  می 11 لایت  می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش شیائومی می 11 لایت

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی با وضوح تصویر 1080×2400  پیکسل است و داشتن صفحه نمایش بزرگ در این گوشی باعث شده است که اگر شما ساعت ها با این گوشی هوشمند کار کنید هیچگونه احساس خستگی نکنید. همچنین این صفحه نمایش توانایی این را دارد که 1 بیلیون رنگ را به کاربر نشان دهد و روشنایی 800 نیتی در این گوشی باعث شده است که جز یکی از بهترین نمایشگرهای تولید شده تا امروز باشد.وجود گوریلاگلس 5 نقش محافظ صفحه را برعهده دارد و نرخ نوسازی 120 هرتزی تماشای بازی را برای شما لذت بخش تر می کند.

فروش عمده گوشی شیائومی می 11 لایت ظرفیت 128/6 گیگابایت – xiaomi mi 11 lite

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

فروش عمده گوشی شیائومی می 11 لایت با طراحی فوق العاده

گوشی شیائومی می 11 لایت دارای طراحی جذابی می باشد، ابعاد 160.5×75.5 × 6.8 میلی متر و وزن 157 که باعث خوش دست شدن این گوشی شده است .در قسمت جلو این گوشی دارای حاشیه ی بسیار کمی می باشد که با استفاده از گوریلاگلس ویکتوس محافظت می شود که باعث مقاومت بیشتر در این گوشی شده است. قاب پشتی گوشی نیز از جنس سرامیک می باشد و فریم دور گوشی نیز آلومینومی است که حس خوبی را به کاربر منتقل می کند.

صفحه نمایش شیائومی می 11 لایت

باتری گوشی شیائومی mi 11 lite

باتری های قدرتمند یکی از ویژگی های گوشی های شیائومی هستند.و گوشی برای افرادی که در طول روز زیاد از گوشی خود استفاده می کنند مناسب است.باتری این گوشی4250 میلی آمپری و از نوع لیتیوم پلیمری است و باتوجه به بررسی ها این گوشی می تواند تا 24 ساعت برای کاربر پاسخگو باشد.همچنین قابلیت شارژ سریع 33 واتی سرعت شارژ را در این گوشی افزایش داده است.

دوربین گوشی شیائومی می 11 لایت

امروزه یکی از مهم ترین ویژگی که برای هر کاربر قبل از خرید یک گوشی مهم است دوربین با کیفیت است.گوشی شیائومی می 11 لایت دارای دوربین 3 گانه می باشد و هریک از سنسورهای این گوشی دارای عملکرد خاص خود هستند و در مجموع کیفیت عکس بالایی را برای ما ارائه می دهد.سنسور اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است و برای عکسبرداری عریض مناسب می باشد.سنسور دوم هم 8 مگاپیکسل و برای عکسای فوق عریض مناسب هستند.دو دوربین سوم هم 5 مگاپیکسلی ماکرو می باشد که تجربه عکاسی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسل می باشد که می تواند کاربر را تا حدی راضی نگه دارد.

فروش عمده گوشی شیائومی می 11 لایت و رجیستری، نقدوبررسی و مشخصات کامل گوشی Xiaomi mi 11 lite 4G اصل با ظرفیت 128 و رم 6 گیگابایت

خرید عمده گوشی شیائومی

نرم افزار و حافظه  گوشی شیائومی می 11 لایت

گوشی شیائومی می 11 لایت دارای سیستم عامل اندروید 11 می باشد و رابط کاربری MIUI 12  که برای انجام کارهای روزمره بسیار عالی و مناسب هستند.گوشی شیائومی می 11 lite دارای حافظه رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است که نشان می دهد هدف شیائومی ارائه یک گوشی خوب و با کیفیت می باشد.

سخت افزار گوشی شیائومی نوت 8

گوشی شیائومی mi 11 lite از تراشه اسنپدراگون 732G  با فناوری 8 نانومتری طراحی شده است. این تراشه علاوه بر اینکه از پس طراحی زیبای این گوشی برآمده است در زمینه سخت افزار هم عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. پردازنده  این گوشی 8 هسته ای است ، که شامل  2 هسته 2.3 گیگاهرتزی Kyro 470 gold و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی kyro 470 silver است.با توجه به پردازنده ها و سخت افزار این گوشی شما می توانید حتی بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگ اجرا کنید و لذت ببرید.

حسگر اثرانگشت شیائومی می 11 lite

حسگر اثر انگشت این گوشی با دکمه پاور آن ادغام شده است و شما با قرار دادن انگشت خود روی دکمه پاور به راحتی می توانید آن را باز کنید.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *