فروش عمده گوشی شیائومی نوت 8 – تجارت ژاو

گوشی شیائومی نوت 8 از سری گوشی های باکیفیت و با قیمت مناسب شیائومی است که با پنل ips lcd ساخته شده است و شیائومی تا جایی که توانسته از حاشیه در این گوشی خودداری کرده است.در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و فروش عمده گوشی شیائومی نوت 8 بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

فروش عمده گوشی شیائومی نوت 8 - تجارت ژاو

گوشی شیائومی نوت 8

گوشی شیائومی نوت 8 یکی از گوشی های میان رده شیائومی  محسوب می شود و در دو ظرفیت 64 گیگ و 128 گیگ و در سه رنگ سفید، آبی و مشکی به بازار عرضه شده است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 نسبت به سایر رقبای خود در بازار کمتر است.همچنین اگر بخواهیم مشخصات فنی این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم ، قاب پشتی و جلوی این گوشی از شیشه با محافظ گوریلاگلس 5 ساخته شده است که باعث مقاومت بیشتر این گوشی شده است.

دوربین های ردمی نوت 8

امروزه یکی از مهم ترین ویژگی که برای هر کاربر قبل از خرید یک گوشی مهم است دوربین با کیفیت است.گوشی شیائومی نوت 8 دارای دوربین 4 گانه می باشند و هریک از سنسورهای این گوشی دارای عملکرد خاص خود هستند و در مجموع کیفیت عکس بالایی را برای ما ارائه می دهد.سنسور اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل است و برای عکسبرداری عریض مناسب می باشد.سنسور دوم هم 8 مگاپیکسل و برای عکسای فوق عریض مناسب هستند.دو دوربین بعدی هم هر کدام 2 مگاپیکسل می باشند  و در نهایت این 4 سنسور باهم تجربه عکاسی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسل می باشد که می تواند کاربر را تا حدی راضی نگه دارد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت 8

صفحه نمایش :6.3 اینچی

نوع صفحه نمایش : لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 4000 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 190 گرم

حافظه رم: 4 گیگابایت

حافظه داخلی: 64 /128 گیگابایت

دوربین عقب: 48، 8، 2، 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 13 مگاپیکسل

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *