فروش عمده گوشی شیائومی redmi note 10 با حافظه 128 گیگابایت

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 دارای مشخصات و امکانات جالبی می باشد که باعث می شود این گوشی جز گوشی های بالارده و یا پرچمدار باشد که دارای قدرت بالایی در دوربین و سخت افزار می باشد در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات این گوشی و فروش عمده گوشی شیائومی بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

فروش عمده گوشی شیائومی redmi note 10 با حافظه 128 گیگابایت
صفحه نمایش شیائومی می نوت 10

صفحه نمایش شیائومی می نوت 10

گوشی شیائومی ردمی نوت 10مجهز به صفحه نمایش 6.47 اینچی از نوع amoled لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل که بالا گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

فروش عمده گوشی شیائومی

دوربین شیائومی می نوت 10

پرقدرت ترین قسمت این گوشی دوربین های آن می باشد، به گونه ای که هنگام کار کردن با دوربین های آن احساس می کنید یک دوربین را در دست گرفته اید.

فروش عمده گوشی شیائومی
دوربین شیائومی می نوت 10

دوربین های  پنج گانه شیائومی می نوت 10 شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی ترکیبی 10 برابر، دوربین سوم پرتره 12 مگاپیکسلی با بزرگ نمایی نوری 2 برابر با قابلیت فوکوس خودکار، دوربین چهارم 20 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، و دوربین پنجم 2 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک بسیار مناسب است.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع

باتری موجود در شیائومی می نوت 10 یک باتری 5260 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 30 واتی که درصورت استفاده سنگین از این گوشی می توانید تا دو روز از آن استفاده کنید و شارژ کامل آن حدود 65 دقیقه طول می کشد.

فروش عمده گوشی شیائومی redmi note 10 با حافظه 128 گیگابایت
باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع

سیستم عامل

رابط کاربری گوشی شیائومی می نوت 10 مانند سایر گوشی های شیائومی MIUI 11 بر پایه اندروید 9 پای می باشد، به طور کلی رابط کاربری این گوشی امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را برآورده کند.شیائومی می نوت 10به شما به عنوان یک کاربر موبایل این اجازه را می دهد که محیط نرم افزاری خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

سخت افزار

پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی می نوت 10 ، اسنپدراگون 730G می باشد. پردازنده مرکزی 8 هسته ای گوشی شامل 2 هسته kryo 470 goldبا فرکانس 2.2 گیگاهرتز و6  هسته kryo 470 silver با فرکانس 1.8است. پردازنده گرافیکی adreno 618 در کنار پردازنده های این گوشی باعث می شوند تا شما بتوانید برنامه ها و بازی های گرافیکی را به راحتی اجرا کنید.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

حافظه داخلی و حافظه رم

شیائومی می نوت 10 دارای حافظه داخلی 256/128 گیگابایت و حافظه رم 6/8 گیگابایت است.

حسگراثر انگشت

شیائومی می نوت 10 از فناوری بازکرده قفل کاملا جدید بهره می برد که در صفحه نمایش جایگذاری شده است و تجربه بازمردن قفل در نور با انگشتان خشک و حتی دماهای پایین را برای شما مهیا کرده است.نه تنها حساسیت دکمه بازکردن قفل افزایش پیدا کرده است بلکه میزان موفقیت آن نیزبیشتر شده است.

فروش عمده گوشی شیائومی redmi note 10 با حافظه 128 گیگابایت/ گوشی شیائومی می نوت 10مجهز به صفحه نمایش 6.47 اینچی از نوع amoled لمسی خازنی و...
حسگراثر انگشت

فروش عمده گوشی شیائومی می نوت 10

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

کلیه گوشی ها در پک اورجینال ارائه می شود و ما تضمین می کنیم که گوشی های اورجینال با قیمت مناسب و کیفیت عالی را در اختیار شما قرار می دهیم و رضایت شما مشتریان عزیز برای ما در اولویت قرار دارد. پس با خیالی آسوده از اصل بودن گوشی های این مجموعه می توانید خرید خود را انجام دهید.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *