فروش می ۱۱ اولترا و پرو شیائومی در یک دقیقه ۱۵۵ میلیون یورو

گوشی های شیائومی در همان ابتدای عرضه به بازار به سرعت در بازار چین به فروش می رسند به همین دلیل شیائومی چندین بار گوشی ها را موجود می کند.اولین سری از فروش گوشی می ۱۱ اولترا و پرو شیائومی که به تازگی نیز رونمای شده است ، فروش بسیار خوبی داشت.در ادامه با ژاو همراه باشید.

فروش می ۱۱ اولترا و پرو شیائومی در یک دقیقه بیش از 1.2 میلیارد یوآن

شیائومی در اولین دور از فروش این دوگوشی رده بالا در یک دقیقه بیش از 1.2 میلیارد یوآن (155 میلیون یورو) به دست آورد، که باعث شد در این بازه ی زمانی موجودی می ۱۱ اولترا و پرو شیائومی به طور کامل تمام شود که فروش بسیار خوبی برای این شرکت بوده است.

شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا
می ۱۱ اولترا و پرو

فروش عمده گوشی شیائومی

مشخصات کلی شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا

هر دو گوشی می 11 اولترا و پرو شیائومی دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی 120 هرتزی amoled است. باتری به کار رفته در این دو گوشی یک باتری 5000 میلی آمپری بزرگ با شارژ سریع سیمی و بی سیم 67 واتی است که می تواند گوشی را در کمترین زمان ممکن شارژ کند.همچنین پردازنده های استفاده شده در این دو گوشی پردازنده ی رده بالای اسنپدراگون 888 کوالکام است که یکی از بهترین پردازنده های حال حاضر شیائومی می باشد.

برای خرید عمده ی گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

دوربین های گوشی شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا

شیائومی می 11 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + دوربین دوم 13 مگاپیکسلی و دوربین سوم 8 مگاپیکسلی است.با این تفاوت که گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین دوم 48 مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین سوم فوق عریض با کیفیت است.همچنین این گوشی در پنل پشتی دوربین خود دارای صفحه نمایش کوچکی می باشد که می توانید با دوربین اصلی خود سلفی بگیرید.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد برای مشاهده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه  ژاو سر بزنید. امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

تجارت ژاو واردکننده رسمی گوشی در ایران می باشد، برای خرید عمده گوشی شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *