فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8 /  Redmi Note 8 دو سیم کارت 128GB 4GB

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 یکی از گوشی های با کیفیت و مقرون به صرفه سری نوت می باشد که در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی مشخصات و فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8 بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش ردمی نوت 8

داشتن ابعاد 158.3×75.3×8.4 میلی متر و وزن 190 گرم  ، باعث خوش دست بودن این گوشی شده است.صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1080×2400 و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر هر اینچ باعث شده است که کاربر یک صفحه نمایش فوق العاده را در اختیار داشته باشد.همچنین در هر چهار طرف گوشی حاشیه های نه چندان پهنی مشاهده می شود و یک چراغ اطلاع رسانی در سمت چپ ناچ قطره ای دوربین قرار دارد.این گوشی را می توانید در رنگ های آبی، سفید، مشکی و ارغوانی خریداری کنید.

فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8 /  Redmi Note 8 دو سیم کارت 128GB 4GB

طراحی ردمی نوت 8

دوربین های گوشی شیائومی ردمی نوت 8

پنل دوربین گوشی شیائومی نوت 8 از 4 دوربین تشکیل شده است. دوربین اول یک دوربین واید 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی ، 4 دوربین قاب پشتی گوشی را تشکیل می دهند.دوربین سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیتی عالی می باشد.

قیمت و فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8  +  قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 8 - xiaomi Redmi Note 8 64Gb ... رم 6 گیگابایتی / Redmi Note 8

فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8

سخت افزار و پردازنده گوشی شیائومی redmi note 8

پردازنده ای شیائومی برای این گوشی انتخاب کرده است، چیپست اسنپدراگون 665 شرکت کوالکام است که امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر بتواند نیازهای روزمره خود را بدون هیچ گونه تاخیر یا لگی انجام دهد. همچنین این پردازنده حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی را برای شما به ارمغان آورده است.

قیمت و فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8

باتری شیائومی نوت 8 / فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8

و انرژی دستگاه را یک باتری4000 میلی آمپری بت قابلیت شارژ 18 واتی تامین می کند که می تواند یه روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد پاسخگوی کاربر باشد.

قیمت و فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

مشخصات فنی گوشی xiaomi redmi note 8

صفحه نمایش :6.3 اینچی

نوع صفحه نمایش : لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 4000 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 190 گرم

حافظه رم: 4 گیگابایت

حافظه داخلی: 64 /128 گیگابایت

دوربین عقب: 48، 8، 2، 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 13 مگاپیکسل

حسگر اثر انگشت : پشت گوشی

واردکننده گوشی شیائومی ردمی نوت 8/ فروش گوشی شیائومی ردمی نوت 8

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *