فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا / xiaomi mi mix alpha

شیائومی از یک گوشی جذاب به نام می میکس آلفا رونمایی کرده است که از گوشی های تاشو جدید شیائومی می باشد که نمایشگر آن تا حد زیادی دور تا دور بدنه را پوشانده است.در ادامه به بررسی مشخصات فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا می پردازیم با ژاو همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش می میکس آلفا

شیائومی می میکس آلفا از گوشی هایی می باشد که در نگاه اول مخاطب را مچذوب خود می کند زیرا طراحی بدون مرز و بدون حاشیه این گوشی نسبت به سایر گوشی های شیائومی بسیار متفاوت است.

فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا / xiaomi mi mix alpha

 

داشتن ابعاد 154.4×72.3×10.4 میلی متر و وزن 241 گرم  ، باعث خوش دست بودن این گوشی شده است.صفحه نمایش 7.92 اینچی با رزولوشن 2088×2250 و تراکم پیکسلی 388 پیکسل بر هر اینچ باعث شده است که کاربر یک صفحه نمایش فوق العاده را در اختیار داشته باشد. در اطراف نمایشگر حاشیه‌های نازکی وجود دارند و در قسمت پشتی نیز یک نوار قرار گرفته که محل قرارگیری دوربین‌ها و همچنین آنتن‌های وای‌فای و 5G است. این نوار از جنس سرامیک و همچنین شیشه یاقوت کبود است تا از لنزهای دوربین‌ها در برابر خش و ضربه محافظت کند.

طراحی

دوربین های گوشی شیائومی می میکس آلفا

دوربین های گوشی شیائومی می میکس آلفا

پنل دوربین mi mix alpha از 3 دوربین تشکیل شده است. دوربین اول یک دوربین واید 108 مگاپیکسلی، دوربین دوم یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی، دوربین سوم 20 مگاپیکسلی فوق عریض است که 3 دوربین قاب پشتی گوشی را تشکیل می دهند.دوربین سلفی این گوشی از دوربین اصلی آن استفاده می شود که سلفی هایی 108 مگاپیکسلی و فوق العاده را برای کاربران عاشق عکاسی سلفی به ثبت می رساند.

فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا

سخت افزار و پردازنده گوشی شیائومی mi mix alpha

فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا Xiaomi Mi Mix Alpha 512G مشخصات فنی می میکس آلفا شیائومی عرضه معرفی ۲۰۱۹، سپتامبر وضعیت عرضه در آینده نزدیک ..

پردازنده ای شیائومی برای این گوشی انتخاب کرده است، چیپست اسنپدراگون 855 شرکت کوالکام است که امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر بتواند نیازهای روزمره خود را بدون هیچ گونه تاخیر یا لگی انجام دهد. همچنین این پردازنده حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی را برای شما به ارمغان آورده است.

باتری شیائومی می میکس آلفا / فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا

قیمت و فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا

انرژی دستگاه را یک باتری4050 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 40 واتی تامین می کند که می تواند یه روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد پاسخگوی کاربر باشد.

قیمت و فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

چرا شیائومی می میکس آلفا ؟

اولین ویژگی منحصربه‌فرد گوشی Mi Mix Alpha شیائومی بدون تردید نمایشگر آن است که به صورت یک دست از قسمت جلویی آغاز و در قسمت پشتی به پایان می‌رسد. تنها در قسمت پایینی و بالایی به اندازه 2 میلی‌متر حاشیه وجود دارد. در قسمت کناری هیچ دکمه فیزیکی وجود ندارد و دکمه‌های مجازی حساس به فشار جایگزین شدند. بوسیله این دکمه‌های مجازی می‌توانید صدا را تنظیم یا گوشی را قفل کنید.

مشخصات فنی گوشی شیائومی mi mix alpha

صفحه نمایش :7.92 اینچی

نوع صفحه نمایش : لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 4050 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 241 گرم

حافظه رم: 12 گیگابایت

حافظه داخلی: 512 گیگابایت

دوربین عقب و سلفی : 108+12+20 مگاپیکسل

حسگر اثر انگشت : زیر نمایشگر

واردکننده گوشی شیائومی mi mix alpha/ فروش گوشی شیائومی می میکس آلفا

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *